۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
اختصاص ۱۷ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۱۷ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: ۱۷ هکتار زمین در محدوده شهر اردبیل برای اجرای طرح مسکن اقدام ملی در اختیار متولیان قرار گرفته است.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اهمیت به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های جدیدالتاسیس یکی از برنامه‌های اساسی و مهم برای ماست که به همین منظور درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هر چه سریع‌تر وضعیت را مشخص و تعیین کنیم.

وی بیان کرد: تأمین زمین رایگان برای طرح اقدام ملی مسکن برای کاهش هزینه‌های تمام شده در دستور کار است تا واحدها با قیمت مناسب به دست متقاضیان واقعی برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۷ هکتار زمین در محدوده شهر برای اجرای طرح مسکن اقدام ملی در اختیار متولیان قرار گرفته و تمهیدات لازم برای آماده‌سازی و احداث واحدها توسط بنیاد مسکن محقق شده که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

حیدری تصریح کرد: تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرک الهیه در دستور کار است تا به اهداف خود در راستای تعیین متولی برای احداث واحدهای مربوطه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: کسب رضایتمندی مردم اردبیل مهم‌ترین هدف ما است و امید ما بر این است تا بتوانیم با رفع مشکلات، برای بهبود وضعیت موجود استان گام‌های اساسی برداشته و موانع و مشکلات موجود را از سر راه برداریم.

کد خبر: ۹۴٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha