۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱
دولت سیزدهم ساخت مسکن را در اسرع وقت آغاز کند| نظام توزیع کالاهای اساسی مردم معیوب است
رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار:

دولت سیزدهم ساخت مسکن را در اسرع وقت آغاز کند| نظام توزیع کالاهای اساسی مردم معیوب است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ظرفیت های زیادی در بخش خدمات فنی و مهندسی در کشور وجود دارد که متاسفانه در راستای رشد اقتصادی کشور به کار گرفته نمی شود .

محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به اولویت های دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم باید به سرعت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را مدنظر قراردهد.

وی افزود: در حال حاضر تورم به بالای ۴۰ درصد رسیده و مردم قادر به خرید اقلام مایحتاج خود نیستند لذا دولت سیزدهم پیش از هر اموری باید اقدام به کاهش نرخ تورم کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط موجود برای مردم پذیرفتنی نیست، عنوان داشت: متاسفانه نظام توزیع کالاهای اساسی مردم معیوب بوده و ما در این زمینه مشکلات عدیده ای داریم.

محمدرضا رضایی کوچی در ادامه با بیان اینکه ما ظرفیت های اقتصادی زیادی در کشور داریم، بیان داشت: ظرفیت های زیادی در بخش خدمات فنی و مهندسی در کشور وجود دارد که متاسفانه در راستای رشد اقتصادی کشور به کار گرفته نمی شود این در حالی است که برخی از کشورهای همسایه ما خواستار این خدمات هستند و باید در این زمینه تلاش شود لذا ضرورت دارد تا دولت آینده ظرفیت های اقتصادی موجود در کشور را به خوبی شناسایی کرده و در راستای این تحقق این امور گام بردارد.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه مشکلات در زمینه تولید مسکن در کشور بیان داشت: در این بخش هم ما دچار عقب ماندگی هستیم و دولت سیزدهم باید اقدامات مهمی در این رابطه داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضریکی از مهمترین فاکتورهای معیشتی مردم تامین مسکن است و ما در این بخش به واسطه ناکارآمدی دولت قبل، هنوز دچار مشکلات عدیده ای هستیم.

نماینده مردم جهرم با بیان اینکه ساخت مسکن می‌تواند در رفع مشکلات اجتماعی و ازدواج جوانان هم نقش مهمی را ایفا کند، بیان داشت: منتخب مردم باید به مبحث تولید مسکن نگاه جدی داشته باشد و با یک برنامه مشخص تولید مسکن را سریعا از سال اول آغاز کند.

کد خبر: ۹۴٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha