۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
 ریشه اصلی مشکلات کشور ناکارآمدی در عرصه مدیریت است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

ریشه اصلی مشکلات کشور ناکارآمدی در عرصه مدیریت است

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی انتخابات را مهمترین سرمایه سیاسی اجتماعی کشور دانست و گفت: بی تردید حضور مردم در انتخابات در امنیت پایدار و اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در حاشیه حضور در محل اخذ رای در مسجد جامع ابوذر در جمع خبرنگاران، انتخابات را فرصت تغییر تنفسی مدیریت کشور چه در سطح ملی و چه در سطح محلی عنوان کرد و گفت: اگرچه ممکن است از ناکارآمدی‌ها و مشکلات گلایه مندی‌هایی باشد که به حق است، اما این انتخابات است که می‌تواند مقدمه‌ای برای حل و فصل مشکلات باشد در عین حال فرد موفق در انتخابات باید به وعده‌هایی که در ایام تبلیغات داده است عمل کند.

وی با بیان این که مردم ما با مجاهدات و تلاش توانستند جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کنند افزود: صندوق‌های رای مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور است به خصوص شوراهای شهر که در سطح محلی و رئیس جمهور که در سطح ملی به مردم خدمت می‌کند

قالیباف گفت: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم برای تغییر در چهره مدیریتی کشور خواهد بود.

وی با بیان این که مردم وظیفه دارند انتخاب دقیقی انجام دهند افزود: این انتخاب باعث می‌شود که چهار سال اداره کشور در سطح ملی و محلی به نمایندگان آن‌ها واگذار شود و البته ما نیز به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم بر خواسته‌های مردم و برنامه‌های نامزدها نظارت و آن را پیگیری کنیم.

رئیس مجلس با بیان این که امیدواریم انشاء الله دولت آینده با همکاری دو قوه دیگر رضایت مردم را با اولویت حل مسائل اقتصادی برطرف کند گفت: راه چاره قهر با صندوق‌های رای نیست بلکه حضور گسترده با انتخاب خوب است تا در حوزه مدیریتی تحولی صورت بگیرد.

قالیباف گفت: ریشه اصلی مشکلات کشور ناکارآمدی در عرصه مدیریت و نه نبود امکانات و اعتبارات است و بنده معتقدم با تلاش و مدیریت صحیح و طی یک برنامه پنج ساله می‌توان ثبات اقتصادی را به کشور برگرداند.

کد خبر: ۹۴٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha