۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
دعوت اتاق ایران از فعالان اقتصادی برای شرکت در انتخابات

دعوت اتاق ایران از فعالان اقتصادی برای شرکت در انتخابات

اتاق بازرگانی ایران، با صدور اطلاعیه‌ای از همه فعالان اقتصادی و اقشار مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش بازار، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از همه فعالان اقتصادی و اقشار مردم دعوت کرد تا در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم و دیگر انتخابات پیش رو شرکت کنند.

متن اطلاعیه اتاق ایران به شرح زیر است:

عبور از شرایط دشوار جنگ اقتصادی و فشارهای بین‌المللی نیاز به یک حرکت همگانی و بزرگ دارد. هر یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین کاندیداهای سایر انتخابات که افتخار برگزیده شدن از جانب مردم عزیز ایران را پیدا کنند، برای رفع مسائل و مشکلات و حرکت در مسیر توسعه، نیاز به پشتوانه بزرگ مردمی دارند.

از همین رو امید است که نقش خود را کوچک نشمارید و با حضور گسترده هم‌وطنان عزیز در پای صندوق‌های رأی زمینه را برای عبور از مشکلات داخلی و بین‌المللی و همچنین حرکت در مسیر توسعه همه‌جانبه ایران بزرگ، فراهم آورید.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از این طریق از فعالان اقتصادی و سایر اقشار مردم به‌منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حضور در این دوره انتخابات خصوصاً انتخاب ریاست جمهوری سیزدهم دعوت به عمل می‌آورد و امیدوار است با پایان بخشی به تحریم‌های اقتصادی، شرایط برای رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران فراهم آید.

کد خبر: ۹۴٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha