۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
ظرفیت صنایع تبدیلی اردبیل ۴ برابر شده است
رئیس سازمان صمت اردبیل:

ظرفیت صنایع تبدیلی اردبیل ۴ برابر شده است

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: ظرفیت صنایع تبدیلی استان در سال‌های اخیر افزایش چهاربرابری داشته است.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صدور مجوز در قالب بسته‌های تشویقی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود که در این زمینه صدور تأسیس پروانه محقق شده که این مسئله می‌تواند روند مطلوبی را در این زمینه فراهم کند.

وی با اشاره به این که ظرفیت صنایع تبدیلی در سال‌های اخیر افزایش ۴ برابری داشته است، بیان کرد: اقدامات خوبی در استان اردبیل در بخش صنایع تبدیلی به ویژه فرآوری میوه و محصولات سردرختی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: تأمین نیاز بازار داخلی سعی بر صادرات محصولات خود به شکل کیفی و استاندارد برای افزایش تولیدات واحدها مبنای کار قرار گرفته که در این زمینه برنامه‌های حمایتی از واحدهای تولیدی و صنعتی را اجرایی می‌کنیم.

صادقی تصریح کرد: توسعه صادرات در استان اردبیل با اجرای تمهیدات لازم به عمل آمده و امیدواریم امسال بتوانیم با رفع موانع تولید بتوانیم به تولید دو میلیون تن فرآوری محصولات کشاورزی کمک کنیم.

وی اظهار کرد: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان اردبیل مورد توجه واقع شده  و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار واقع شده است.

کد خبر: ۹۴٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha