۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
 برگزاری کانون جذب و استخدام ایران خودرو توسط سازمان مدیریت صنعتی
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد

برگزاری کانون جذب و استخدام ایران خودرو توسط سازمان مدیریت صنعتی

کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: دیدگاه حاکم بر ایران خودرو و تفکر مدیریت ارشد آن به گونه ای طرح ریزی شده که همواره به دنبال شایسته گزینی و شایسته سالاری است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان این سخنان در خصوص برگزاری کانون جذب و استخدام ایران خودرو توسط سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: حفظ محرمانگی کانون و رازداری و همچنین عدم پذیرش فشار از جانب کارفرمایان همواره مورد توجه سازمان مدیریت صنعتی بوده تا استقلال سازمان در برگزاری کانون، شفافیت و نتیجه عدالت محور محقق شود.

وی در خصوص این همکاری تاکید کرد: دیدگاه حاکم بر ایران خودرو و تفکر مدیریت ارشد آن به گونه ای طرح ریزی شده که همواره به دنبال شایسته گزینی و شایسته سالاری است. مدیران ارشد ایران خودرو طی جلسات خود با سازمان مدیریت صنعتی، شناسایی استعدادها، عدالت محوری و شفافیت در جذب نیروهای انسانی را هدف گذاری کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: بر این مبنا سازمان مدیریت صنعتی از دی ماه ۱۳۹۹ به مدت چهل روز با هدف شناسایی و جذب بهترین ها برای صنعت خودرو در رشته صنعت مهندسی و مدیریت و همچنین در گرایش های علوم اجتماعی و روانشناسی، بهداشت حرفه ای و حقوق، کانون های خود را تجهیز و مدلی بسیار پیشرفته را برای ارزیابی طراحی کرد و ابزارها و شیوه های متعدد و متنوعی را برای این کار در نظر گرفت. بیش از ۶۰۰ نفر از بهترین هایی که توسط ایران خودرو معرفی شدند مورد ارزیابی قرار گرفتند و نتایج و بازخوردها به ایران خودرو ارائه شد.

وی درباره ویژگی های این همکاری مشترک خاطر نشان کرد: آنچه در مدیریت ارشد ایران خودرو به سازمان مدیریت صنعتی ارائه شد بحث جوان باوری و جوان محوری و انتخاب نیروهای با انگیزه و نگاه به آینده بود که با همین هدف سازمان مدیریت صنعتی اقدام به برگزاری کانون نمود. اعتقاد ما بر این است که اگر صنعت کشور و به ویژه صنعت خودرو سازی کشور به تاسی از ایران خودرو شایسته گزینی و شایسته سالاری را در برنامه خود قرار دهند چالش مدیریت در حوزه صنعت و به ویژه صنعت خودرو برطرف خواهد شد و این میسر نخواهد شد مگر اینکه ذهنیت شایسته سالاری در مدیران محقق شود.

کیانی بختیاری در پایان یادآور شد: سازمان مدیریت صنعتی با قدمت بیش از نیم قرن فعالیت در حوزه های آموزش، تحقیق، مشاوره، پژوهش و آینده پژوهی منشا اثر بوده است. اولین کانون ارزیابی در کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی شکل گرفت. ویژگی ممتاز این کانون ها نیروهای حرفه ای و ارزیابان ارشد آن است. سازمان مدیریت صنعتی ابزارها و شیوه های متعددی را برای ارزیابی مدیران در اختیار دارد. تعاملات بین المللی خوبی را در زمینه برگزاری کانون های ارزیابی داراست و کانون های آنلاین را برای اولین بار در کشور طرح ریزی کرده است. همچنین بانک اطلاعات و درس آموخته های بسیار غنی در خصوص موضوعات مدیریت استعداد دارد.

کد خبر: ۹۴٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha