۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۱۳پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی به بهره برداری رسید
مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی:

۱۳پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

بیرجند- نصرآبادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: ۱۳ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار بیش از ۹۴ میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

علیرضا نصرآبادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای پروژه های آبخیزداری در استان گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۱۳ پروژه به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ها شامل طرح های آبخیزداری و آبخوان داری و همچنین اجرای طرح های خاص بیابانزدایی است که در شهرستان های فردوس ، بشرویه، خوسف سرایان ، زیرکوه، سربیشه، درمیان و نهبندان اجرا شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را ۹۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با اجرای سه طرح آبخیزداری در فردوس، بشرویه و ارسک به حجم استحصال رواناب در استان ۹۰ هزار و ۲۵۸ متر مکعب افزوده شد.

نصرآبادی با اشاره به طرح های بیابان زدایی که شامل نهالکاری،مدیریت جنگل های دست کاشت و بادشکن غیر زنده، است گفت:این طرح ها در سطح ۴ هزار و ۸۱۰ هکتار از عرصه ها بیابانی استان اجرا شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اضافه کرد: ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار در استان که شامل ۱۷ هزار نفر است از منافع این طرحها بهره مند شدند.

کد خبر: ۹۴٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha