۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
آثار تقویت دبیرخانه شورای گفتگوی استان مرکزی در رشد اقتصادی و صادراتی مشهود است
رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی در گفتگو با بازار:

آثار تقویت دبیرخانه شورای گفتگوی استان مرکزی در رشد اقتصادی و صادراتی مشهود است

اراک-- رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی، گفت: با تقویت دبیرخانه شورای گفتگو، در اتاق بازرگانی اراک، با سرعت بیشتری به رفع مشکلات پرداخته و آثار آن در رشد اقتصادی و صنعتی و صادراتی استان مشهود است.

 ناصر بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ظرفیت حاکمیت و ظرفیت مردم در قالب بخش خصوصی دو ظرفیت بزرگ پیشران، فرایند توسعه اقتصادی هستند و این دو ظرفیت بزرگ پیشران، فرایند توسعه اقتصادی هستند که پا به پا و در کنار یکدیگر در امر توسعه اجتماعی نقش به بی‌بدیل را برعهده دارند.

 وی افزود: ظرفیت حاکمیت، دولت است که از طریق ایجاد تقویت ساختار های بنیادی ایفای نقش می کند و ظرفیت بخش خصوصی به بسط گسترش رفاه و اشتغال فناوری و تولید می پردازد.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی، خاطرنشان کرد: برای هماهنگی با تغییرات پیاپی که از مختصات عصر حاضر است، همسویی و همکاری نمایندگان بخش خصوصی و بخش دولتی یک الزام بزرگ و جدی است.

 بیگی خاطرنشان کرد: اتاق‌بازرگانی سازمانی فراگیر، قانونمند و دارای قدمت تاریخی در حل و فصل مشکلات، متواتر و متوالی حادث در حوزه قانونگذاری و اجرا را وظیفه سازمان و ذاتی خود دانسته و با مطالعات تحقیق و کارشناسی در اولویت بندی به یافتن راه حل های موثر و کارآمد می پردازد. با طرح ورپیگیری آن ها درشورای گفتگو به ریاست استاندار و سایر نمایندگان اعضای دولت وبخش خصوصی، برای رفع مشکلات و موانع اقتصادی و تولیدی اقدام می کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان مرکزی، در عین حال بیان داشت: در نیمه اول سال ۹۹ و خصوصاً نیمه دوم سال گذشته، با تقویت دبیرخانه شورای گفتگو، در اتاق بازرگانی اراک، با سرعت بیشتری برای رفع مشکلات پرداخته و آثار پر ارزش آن در رشد اقتصادی و صنعتی و صادراتی استان مشهود است.

وی ادامه داد: هم اکنون در ارزیابی وزارت کشور به رتبه های بالاتری رسیده است به صورت که رتبه دوم کشور و با امتیاز ۹۹.۵ دست یافته است. اتاق بازرگانی اراک و دبیرخانه شورای گفتگو در تقویت مناسبات و روابط اقتصادی، همسو با دولت و فعالین اقتصادی بخش خصوصی با رویی گشاده و تلاش بی وقفه آماده بسط و گسترش خدمات در تمام حوزه‌های اقتصادی در راستای پشتیبانی و رونق تولید و مانع زدایی در مسیر کنش گران تولید، صنعت، تجارت و کشاورزی است.

کد خبر: ۹۴٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha