۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
اینفینتی؛ نیسان پلاس می‌شود
اسکای لاین همچنان در خط تولید

اینفینتی؛ نیسان پلاس می‌شود

آساکو هوشینو معاون اجرایی نیسان در خصوص عدم تولید اسکای لاین، گفت: نیسان هرگز از پلت‌فرم اسکای لاین دست نخواهد کشید، این خودروساز قصد دارد اینفینتی را به نیسان پلاس تغییر نام دهد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی نیسان یکی از سازندگان خودرو مطرح در بازارهای جهانی است. این خودروساز ژاپنی تولیداتش در سراسر دنیا به لطف مهندسی و طراحی بی نظیر طرفدار فراوان دارد.
یکی از محصولات پر حاشیه این خودروساز اسکای لاین است، خودرو سدانی که همچنان زیر ذره بین‌ها قرار دارد.
معاون اجرایی این خودروساز آساکو هوشینو به تازگی اعلام کرده است که اسکای لاین یک محصول ایمن است، اما انتشار این خبر کمی جای تردید دارد.
هوشینو به طور ویژه اشاره به سدان اسکای لاین حاضر در بازار آمریکا دارد که آن را با نام اینفینتی کیو ۵۰ می‌شناسیم، باید ذکر کرد که منظور از اسکای لاین در این خبر جی تی آر نیست.

براساس گزارش‌های منتشر شده در سانه‌های ژاپنی، شرکت خودروسازی نیسان برنامه توقف تولید سدان‌های اسکای لاین از جمله اینفینتی کیو ۷۰ و کیو ۷۰ ال را در دارد.
هوشینو در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نماد بورسی نیسان در پی انتشار خبر توقف تولید اسکای لاین با کاهش مواجه شده، گفت: نیسان هرگز از پلت‌فرم اسکای لاین دست نخواهد کشید.  هرچند که این مدیر خودروساز  توقف تولید اینفینتی کیو ۷۰ و کیو ۷۰ ال را رد نکرد.

گزارش‌ها در سال ۲۰۲۰ در خصوص این خودروساز ژاپنی منتشر شد که مدل‌های ویژه را معرفی کرده بود. نیسان قصد دارد با اشتراک گذاری فناوری‌ها و پلت‌فرم‌های بیشتر، این بخش اینفینتی را به نیسان پلاس تبدیل کند. این موضوع نیز خبر از کاهش تولید خودروهای دیفرانسیل عقب برند اینفینتی در آینده نزدیک دارد.
اسکای لاین نام محصولی هست که پیش از برند نیسان در سال ۱۹۵۷ توسط پرنس موتور طراحی و تولید شده بود. در سال ۱۹۶۶ پس از ادغام نیسان و پرنس موتور این سدان محبوب نیز دستخوش تغییر و تولید مجدد قرار گرفت.
اسکای لاین در بازار فعلی ژاپن نسل سیزدهم را در دست دارد، جدیدترین نسخه این محصول در سال ۲۰۱۳ به صورت سدان وارد بازار شد. این سدان محبوب در سال ۲۰۱۹ با به روز رسانی طراحی و فیس لیفت شباهت به جی تی آر گرفت، نیسان برای اسکای لاین ۲۰۱۹ از بیشترین فناوری‌های روز استفاده کرد که ایمنی را در این محصول افزایش دهد.

کد خبر: ۹۴٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha