۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
 ۴۰ درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی تعطیل هستند
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری:

۴۰ درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی تعطیل هستند

زنجان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ۴۰ درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی در کشور تعطیل هستند،گفت: متاسفانه درصدی زیادی از تحصیل کرده های کشور بیکار می باشند.  

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با شبکه استانی اشراق زنجان،گفت: مردم زنجان به علت ارادت به امام حسین و اهل بیت به شهر شور و شعور حسینی معروف هستند. 

وی اظهار کرد: زنجان جزو استان‌هایی است که از دیرباز سفرهای متعددی را به این استان داشتم و از نزدیک با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان آشنا هستم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم استان زنجان بارها ثابت کردند که مردمانی پرتلاش و متدین بوده و در تمام مقتضیات زمانی حماسه‌های زیادی را خلق کردند.

رئیسی  با بیان اینکه زنجان ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی دارد،تاکید کرد: برای استقرار صنایع آب‌بر در یک استان باید مطالعات آمایشی در این خصوص انجام گرفته و سپس اقدام به این کار کرد. 

وی ابراز داشت: به وجود آمدن دشت‌های کم‌آب و ممنوعه در این استان یکی از مشکلات بارزی است که محصول مدیریت نادرست بوده و این اصلا خوب نیست. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه نبود صنایع تبدیلی یکی دیگر از کاستی‌ها و دغدغه‌های مردم استان زنجان است، افزود: امروز فاضلاب شهر زنجان نیاز به اصلاح داشته و مردم زنجان در خصوص پسماندهای سرب و روی نیز مشکلاتی دارند که با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه قضا این دغدغه تا حدود زیادی مرتفع  شده است.

رئیسی  با بیان اینکه پیگیری های مجدانه بسیاری از مشکلات را رفع می کند،ابراز داشت: یکی از نمونه‌های بارز پیگیری مجدانه مربوط به مرتفع شدن مشکلات روغن‌نباتی جهان در زنجان است.

وی با بیان اینکه این استان بیش از ۳۰۰ معدن دارد،گفت: هر کدام از این معادن دارای ذخایر بسیار غنی و ارزشمندی است ولی ۲۵ درصد این معادن غیر فعال هستند. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ۴۰ درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی در کشور تعطیل هستند،گفت: متاسفانه درصدی زیادی از تحصیل کرده های کشور بیکار می باشند. 

رئیسی افزود: باید اعتماد از دست رفته مردم نسبت به دولت آینده دوباره محقق شود چرا که به علت مشکلات اقتصادی مردم نسبت به دولت بی اعتماد شدند و باید امید و نشاط به مردم دوباره بازگردد و  امروز کشور نیازمند برنامه و کارنامه است.

وی با بیان اینکه ما نیازمند اراده جدی و اقدام جهادی هستیم،گفت:. ما باید اعتماد و امید را در مردم زنده کنیم.

کد خبر: ۹۴٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha