۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
فواید نگهداری گل و گیاه در آپارتمان

فواید نگهداری گل و گیاه در آپارتمان

فرهنگ استفاده از گل و گیاه در آپارتمان ها در حال گسترش است.

بازار; گروه صنعت: فرهنگ استفاده از گل و گیاه در آپارتمان ها در حال گسترش است. یک گلدان ساده می‌تواند حس زندگی و طراوت را به شما منتقل کند و علاوه بر تغییر کوچک دکور خانه شما اثرات معرکه‌ای در روح‌وروان شما دارد. گل نماینده طبیعت در کاشانه انسان است. برای هدیه کردن؛ خرید گل نماد دوستی و مشارکت است. چرا که با هدیه دادن آن زیبایی ها را با یکدیگر تقسیم می کنیم. در هر فضا و با هر متراژ قرار دادن گلدان های تزئینی در پشت پنجره برایتان نشاط آور و جذاب خواهند بود. گل‌وگیاه زیبایی منزل شما را چند برابر کرده و چشم انداز زیبایی را با هزینه های مناسب برای شما به وجود خواهند آورد. هرچند در این روزها، به دلیل احتمال بروز موج پنجم کرونا، ترافیک و گرمای هوا بیرون رفتن از خانه و حضور در مکان هایی مانند گل فروشی ها، بازار گل و گلخانه های شهری کار مناسبی نیست. اما با خرید گل از گل فروشی آنلاین هم در وقت و هزینه صرفه جویی میکنید؛ هم اطلاعات مناسب از کاربرد و نگهداری گیاهان کسب می‌کنید و هم خطر حضور در جاهای شلوغ را کم کرده کرده‌اید.

فواید وجود گل و گل آپارتمانی در خانه

فواید نگهداری گل و گیاه در آپارتمان

برخی از فواید وجود گل و گلدان در خانه عبارتند از:

· نگهداری و خرید گل آپارتمانی در محیط زندگی باعث می شود که از تاثیرات مخرب گازها و سموم مضر کاسته شود.

· وجود گلهایی با رنگ های ملایم بنفش، صورتی، سفید در محیط زندگی باعث می شود که احساسات شما به سمت و سوی احساسات آرام برده شود و این یک تاثیر گلدان در محیط زندگی است.

· وجود گل هایی با رنگ های گرم و تند مثل رنگ نارنجی، قرمز، زرد احساسات شما را به سمت هیجان و سرزندگی به پیش می برد.

· استفاده از گلدان در اتاق نشیمن، اتاق خواب، ورودی منزل ضروری است. قرار دادن گلدان در اتاق خواب و نشیمن می تواند باعث ایجاد آرامش شود.  گذاشتن آن در ورودی منزل  نیز می تواند به منزله ی خوش آمد گویی به مهمانان باشد.

· تصفیه کننده ی هوا به حساب می آید.

· به سلامت خانواده کمک می کند.

· باعث سریع تر شدن روند بهبودی در بیماران می گردد.

· در یادگیری موثر است.

· باعث کاهش استرس می گردد و این نیز یک تاثیر گلدان در محیط زندگی است.

· گیاهان دی اکسید کربن موجود در هوا را گرفته و به اکسیژن تبدیل می کنند.  

· باعث ایجاد شادی و افزایش کارایی شده و حالت خوش بینانه و کارایی و خلاقیت را به ما می بخشد.

· یکی دیگر از فواید خوب نگهداری گلدان در محیط زندگی این است که علائمی مثل سرماخوردگی، خواب آلودگی، استرس و سردرد کاهش می یابد.

· قرار دادن گلدان در محیط زندگی باعث فراموش کردن مشکلات شده و به بهبود سلامت روحی و ذهنی افراد کمک شایانی می کند.

· بیماری هایی همچون افسردگی را برطرف کرده و به اشخاص منزوی دلیل موجهی را برای ادامه ی زندگی می بخشد و این نیز یکی دیگر از تاثیرات گلدان در محیط زندگی است.

· افرادی که زمان زیادی از خود را برای گیاهان می گذرانند، تمایل به داشتن رابطه ی صمیمی تری با  بقیه ی افراد داشته و این حس باعث افزایش غمخواری و شفقت نسبت به دیگران می گردد.

· قرار دادن گلدان در محیط زندگی باعث می شود که خستگی و احساس کسالت از خانه برطرف گردد و این نیز یک تاثیر گلدان درمحیط زندگی است.

· گذاشتن گلدان گل در گوشه های تیز خانه موجب از بین رفتن انرژی منفی در آن گوشه های تیز می گردد.

نگاه کردن به گل ها باعث برطرف شدن غم و اندوه می شود
طبق تحقیقات انجام گرفته، نگاه انداختن به گل ها باعث احساس شادی و طراوت در انسان شده و غم و اندوه را برطرف می گرداند. تماشا کردن گل ها، حالات روحی را تغییر داده و اتصال عصبی مثبتی را در مغز ایجاد می نماید. دریافت یک گلدان کوچک از گل به سرعت روحیه شما را تغییر می دهد. لبخند زدن ناگهانی به محض دریافت گلدان گل، اولین نشانه این تغییر می باشد.

چگونه در این وضعیت خطرناک بدون بیرون رفتن گل بخریم؟
در این روزهای سخت به‌صرفه‌ترین کار خرید اینترنتی است. گلیتال یکی از فروشگاه‌های اینترنتی گل‌وگیاه است. معمولا گل های ارائه شده در گلیتال به دلیل اینکه به صورت مستقیم از مزرعه و بدون واسطه عرضه می‌شود. قیمتی ارزان تر و سودمندتر از گل فروشی های سنتی دارند. با صرف زمان کوتاه و صرف هزینه ای ناچیز می توانیم زیباترین گل ها را سفارش دهیم و از این طریق زیبایی و طراوت را به محل زندگی خود آوریم. در ضمن می‌توانید اطلاعات مفیدی از گل مورد نظر، نحوه نگهداری و کاربرد آن کسب کنید و بدون دغدغه، با ارسال رایگان گل و گلدان موردنظر را درب منزل دریافت کنید با به عنوان هدیه به هر جایی که دلتان خواست بفرستید.

کد خبر: ۹۴٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha