۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
جلوگیری از تعطیلی بیش از ۲ هزار واحد تولیدی
سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام کرد

جلوگیری از تعطیلی بیش از ۲ هزار واحد تولیدی

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ با ورود و دخالت قوه قضائیه از تعطیلی بیش از دو هزار واحد تولیدی طی سال‌های گذشته جلوگیری شده است.

به گزارش بازار، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید گفته می‌شودبرخی از واحدهای قضایی که بسته شده است پیش از این به خاطر احکام قضایی بوده است، پاسخ داد: ما به لحاظ وظیفه حاکمیتی و اجابت رهنمود مقام معظم رهبری حمایت از تولید و واحدهای تولید را در دستور کار قرار دادیم و از تعطیلی دو هزار واحد تولیدی جلو گیری شد.

وی گفت: در مجموع یک درصد از این واحدها پرونده قضایی داشتند که یا محکوم به ورشکستگی شدند یا رای به نفع طرف مقابل صادر شد که حدود یک درصد از کل پرونده هاست.

اسماعیلی ادامه داد: ضمن اینکه در این پرونده یعنی یک درصد نیز ما به سراغ آن‌ها نرفتیم بلکه آن‌ها به واسطه طرح دعوی کردند که از ناحیه طلبکاران دیگر و کسانی که مطالباتی از آن واحد تولیدی داشتند، ارائه شد؛ بنابراین قوه قضائیه با ادعاها وطرح دعواها، دعوی نظام بانکی یا سایر طلبکاران ورود و به پرونده رسیدگی کرد که منجر به صدور رای شد.

اسماعیلی گفت: ۹۹ درصد این شرکت‌ها رای قبلی قضایی مبنی بر تعطیلی واحد تولیدی نداشتند بلکه در همین سال ۹۹ از تعطیلی بیش از هزار واحد تولیدی جلوگیری شده است.

کد خبر: ۹۳٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha