۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
 نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان یکی از اولویت‌های مهم دولت اقدام و تحول است
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری:

نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان یکی از اولویت‌های مهم دولت اقدام و تحول است

زنجان- کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان یکی از اولویت‌های مهم دولت اقدام و تحول خواهد بود و راه‌اندازی مسکن باعث ایجاد۳۰۰ صنعت در این حوزه می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با مردم استان زنجان که از شبکه استانی اشراق پخش شد، گفت: استان زنجان پتانسیل های بسیار بالقوه ای دارد که باید از آنها برای توسعه همه جانبه استفاده شود. 

وی با بیان اینکه دولت بنده، دولت اقدام و تحول است،اظهار کرد: این دولت به دنبال ایجاد قطب‌های اقتصادی در استان‌ها است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دولت اقدام و تحول به همه وعده‌های بی‌پشتوانه پایان خواهد داد،گفت: نوشتن نسخه واحد از پایتخت برای استان‌ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه است. 

رضایی با بیان اینکه دولت اقدام و تحول قصد دارد متناسب با ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانایی‌های هر استان نسخه پیشرفت را در آن استان تهیه کرده و اجرا کند،تاکید کرد: در دولت اقدام و تحول اختیارات تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در زمینه اقتصادی را به همان استان خواهیم داد تا قطب‌های اقتصادی در استان‌ها به وجود آید.

وی با بیان اینکه برای تحقق همه این برنامه‌ها باید نیروی جوان داشته باشیم،افزود: از ظرفیت همه بانوان نیز استفاده خواهیم کرد. 

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دولت اقدام و تحول قصد دارد همانند گذشته جوانان را دور هم جمع کرده و حماسه‌ای چون آزادسازی خرمشهر را رقم بزند،ابراز داشت: همان طور که صدام را شکست دادیم امروز هم دشمنان را از نظر تحریم و جنگ اقتصادی نابود می کنیم. 

رضایی ابراز داشت: دولت اقدام و تحول می‌خواهد بی‌عدالتی‌ها را به همراه جناح‌بندی‌های چپ و راست از بین ببرد.

وی با بیان اینکه از بین بردن فقر، بیکاری و تورم از زندگی مردم سخت‌تر از بیرون راندن صدام از خرمشهر نیست،افزود: برای رسیدن به همه ایده‌های بزرگ چند خط‌مشی داریم و استانداران دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب می‌شوند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان یکی از اولویت‌های مهم دولت اقدام و تحول خواهد بود،تصریح کرد: هر کس بتواند ۱۰ درصد هزینه ساخت مسکن را بیاورد ۹۰ درصد مابقی تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود و در این میان راه‌اندازی مسکن باعث ایجاد بیش از ۳۰۰ صنعت در این حوزه خواهد شد. 

کد خبر: ۹۳٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha