۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۳۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۳۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شد

لرستان- آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به پرداخت ۳۰۵ میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در استان، گفت: ۷۷ هزار خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار دارند.

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: از محل اعتبارات اشتغال روستایی تاکنون به هزار و ۳۵۱ طرح به مبلغ ۳۰۵ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای پرداخت تسهیلات حمایتی نیز تاکنون سه هزار و ۳۵ طرح با پیش‌بینی اشتغال سه هزار و ۴۶۰ نفر به بانک معرفی و عقد قرارداد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: طرح حمایتی شامل افراد تحت پوشش بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی می‌شود که تاکنون مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون تومان پرداخت و انعقاد قرارداد شده است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر تنها صندوقی است که از کمک ۷۰ درصدی دولت برخوردار است، بیمه شده فقط ۳۰ درصد حق بیمه را پرداخت می‌کند و از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای برخوردار خواهد شد.

آشتاب تصریح کرد: در استان لرستان بیش از ۷۷ هزار خانوار تحت پوشش این صندوق قرار دارند و سه هزار و ۲۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار شده‌اند.

کد خبر: ۹۳٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha