۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
افتتاح خط تولید مودم بومی کشور در کرج
رئیس صمت البرز خبر داد

افتتاح خط تولید مودم بومی کشور در کرج

کرج- رئیس صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: خط تولید مودم بومی کشور توسط یک شرکت دانش بنیان با حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر دستگاههای استانی در باغ عقیق کرج راه اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی در آیین بهره بردای از خط تولید مودم بومی کشور که توسط یک شرکت دانش بنیان در باغ عقیق کرج راه اندازی شد با اشاره به دستاوردهای البرز در حوزه اقتصادی و بویژه صادرات، گفت: سال گذشته صادرات البرز از مرز یک میلیارد دلار گذشت و این امر در شرایط فعلی یک توفیق بزرگ محسوب می شود.

ربیعی افزود: البرز در راستای حمایت از تولیدات دانش بنیان و همچنین علم و فناوری پیشتاز بوده و برخی از بزرگترین واحدهای دانش بنیان و استارت آپ ها در این استان فعالیت دارند. همچنین البرز قطب تولید و تامین دارو، مواد غذایی و لوازم یدکی کشور است به طوریکه ۷۰ درصد تولیدات دارویی کشور در البرز انجام می شود و مفتخر هستیم که البرز در بسیاری از حوزه های فناوری و صنعت پیشتاز است.

وی با اشاره به رویکرد بسیار خوب دستگاههای استان در جهت رشد تولید و اشتغال گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، نیازمند عزم جدی و هم افزایی و هم پوشانی بین دستگاه ها و سازمان ها است و استان البرز برای این هدف مهم متحد و منسجم، اقدام و همراهی می کند.

رئیس صمت استان البرز اضافه کرد: تولید بومی مودم، حاصل اقدامی مشارکتی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و دستگاه های مرتبط است که نیاز کشور را در خصوص مودم تامین کرده و در فاز بعدی وارد بخش صادرات نیز خواهد شد.

وی یادآور شد: علیرغم اینکه البرز استانی کوچک و پرتراکم است ولی طبیعت استان و نزدیکی آن به پایتخت، یک زیست بوم موفق از شرکت های دانش بنیان را شکل داده است.

کد خبر: ۹۳٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha