۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
دو برابر میانگین مصرف سالیانه، در استان مرکزی مرغ عرضه شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

دو برابر میانگین مصرف سالیانه، در استان مرکزی مرغ عرضه شده است

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی در خصوص تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد گفت: دو برابر میانگین مصرف سالیانه مرغ در استان مرکزی عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، در آستانه ایام نوروز سال ۹۹، فعالیت تأمین و توزیع مایحتاج مورد نیاز مردم به شکل گسترده ادامه خواهد یافت و عرضه کالاهای اساسی متوقف نخواهد شد.

فرخی با بیان اینکه برای مصرف دوماه آینده استان مرکزی تمام کالاهای اساسی تامین شده است گفت: عملیات تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تعطیل بردار نیست و تولیدکنندگان و جامعه صنفی در کنار کادر درمانی ایثارگر، به بهترین شکل امر تولید و توزیع و لجستیک کالاهای مورد نیاز مردم را پیش خواهند برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان داشت: گوشت قرمز و سفید تازه و منجمد، روغن، شکر و میوه به اندازه مصرف دوماهه مردم استان مرکزی ذخیره شده و دو برابر میانگین مصرف سالیانه، در استان مرکزی مرغ مورد عرضه قرار گرفته است.

وی در خصوص عرضه میوه در استان مرکزی عنوان داشت: تمام پروتکل های بهداشتی برای حمل میوه شب عید از مبادی ذخیره رعایت شده و خودروهای حامل میوه هم ضدعفونی می‌شوند و یکهزار و ۵۰۰ تُن سیب و پرتقال برای عرضه در استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۹٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha