۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
 تکمیل و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سمنان بودجه ۳۰ میلیارد ریالی می‌گیرد
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

تکمیل و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سمنان بودجه ۳۰ میلیارد ریالی می‌گیرد

سمنان- گلرو، نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: به منظور تکمیل و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، با کمک شهرداری رایزنی‌هایی برای اخذ بودجه ۳۰ میلیاردی صورت گرفته است.

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اقدامات حوزه اقتصادی و حمل و نقل همچنین توسعه شهرستان های سمنان، سرخه و مهدی شهر در ابعاد مختلف، بیان کرد: به منظور تکمیل و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، با کمک شهرداری رایزنی‌هایی برای اخذ بودجه ۳۰ میلیاردی صورت گرفت و بزودی اتوبوس ها وارد ناوگان شهری خواهد شد.

وی افزود: بودجه مطلوبی برای تکمیل پوشش اینترنت روستاها اخذ شده است و دیگر نیازمندی‌های آنان مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد همچنین برای بهسازی جاده نظامی سمنان نیز شش میلیارد تومان اعتبار اخذ شده و امیدواریم با پیگیری نهادهای مسئول، بخشی از اشکالات این جاده خطرآفرین رفع شود.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه بیان کرد: روز گذشته شاهد سفر رئیس فراکسیون عشایری مجلس و رئیس سازمان عشایری به سمنان بودیم، آورده این سفر ۲۰ میلیارد تومان بود که به نحو مقتضی در حوزه عشایری و به ویژه در حوزه تامین نهاده‌های دامی استان هزینه خواهد شد.

گلرو با بیان اینکه در یکسال گذشته تلاش‌های بسیاری برای ارتقاء وضعیت فرودگاه سمنان صورت گرفت و در حال حاضر عملیات احداث مخزن سوخت فرودگاه در شرف آغاز است، ابراز کرد: در هفته گذشته پس از مدت‌ها پیگیری، موفق شدیم مجوز مرز هوایی را اخذ کنیم و بدین ترتیب امکان راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی در فرودگاه سمنان فراهم شده است.

وی افزود:کریدور سمنان-دیان-معلمان به عنوان کریدور شمال به جنوب در بودجه ۱۴۰۰ ردیف‌دار شده و اجرایی شدن این پروژه در میان‌مدت دسترسی‌ها به شرق و جنوب کشور را تسهیل خواهد کرد.

کد خبر: ۹۳٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha