۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
مصرف برق در مازندران ۱۰ برابر شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مصرف برق در مازندران ۱۰ برابر شد

نوشهر- فرح زاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اشاره به رشد ۲۲ درصدی مصرف برق در استان گفت: این میزان ۱۰ برابر مصرف برق طی دو ماه اول سال ۹۹ است.

کیوان فرح زاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روند افزایشی مصرف برق در غرب استان اظهار داشت: در حال حاضر میزان مصرف نسبت به روزهای قبل روند افزایشی دارد و با رشد دما، نگران هستیم که میزان مصرف همچنان رشد داشته باشد.

وی بر لزوم همراهی و همکاری مردم برای پایداربخشی به مصرف برق تاکید کرد و گفت: میزان مصرف برق در سال جاری نسبت به سال قبل ۲۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران ادامه داد: در سنوات گذشته در دوماه اول سال دو تا سه درصد مصرف برق افزایش داشت که امسال به ۲۲ درصد رسیده است.

فرح زاد یادآور شد: سقف میزان مصرف برق در استان طبق مطالعات فنی و بررسی شرایط دمای هوا روزانه ابلاغ می شود و شرکت های برق در قالب قراردادهایی با مشترکان پرمصرف و صنایع از آنان می خواهند نسبت به تعدیل مصرف برق اقدام کنند.

وی اعمال مشوق و پاداش، تغییر شیفت کاری صنایع را از جمله طرح ها برای تعادل بخشی مصرف برق بیان کرد و گفت: هر روزه تلاش می کنیم تا میزان سهمیه و سقف مصرف برق را پایش و بررسی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران ادامه داد: در تلاش هستیم تا سقف خاموشی ها را کاهش دهیم از این رو همکاری مشترکان و صنایع در این راستا الزامی است.

کد خبر: ۹۳٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha