۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
اصلاح سیستم اقتصادی کشور الزامی است/ ضرورت تغییر در ریل‌گذاری اقتصادی
همتی:

اصلاح سیستم اقتصادی کشور الزامی است/ ضرورت تغییر در ریل‌گذاری اقتصادی

سمنان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه امروز باید ریل‌گذاری اقتصادی کشور را تغییر دهیم، گفت: اقتصاد باید برای مردم باشد و می‌بایست موانع اقتصاد بخش خصوصی را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالناصر همتی بعد از ظهر جمعه در ویژه برنامه انتخاباتی رسانه‌ای استان سمنان در صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه اقتصاد باید برای مردم باشد، ابراز داشت: امروز  اصلاح سیستم اقتصادی کشور الزامی است.

وی با بیان اینکه اقدام جدی برای اقتصاد کشور نیاز است، ابراز کرد: دولت بعد نمی‌تواند بر محور اقتصاد نباشد زیرا ۷۰ درصد از مطالبات مردمی حول دغدغه معیشت است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از اقداماتی که باید صورت دهیم این است که ریل‌گذاری اقتصادی کشور را تغییر دهیم، تاکید کرد: روندی که در سال‌های قبل بوده چندان قابل قبول نیست زیرا در یک دهه اخیر رشد اقتصادی میانگین سه درصد بوده و این در شان مردم ایران نیست.

همتی با بیان اینکه مردم به خوبی کاهش قدرت خرید را احساس کرده‌اند، گفت: اصل توسعه و اشتغال به رشد و تولید باز می‌گردد در نتیجه باید موانع را رفع کرد.

وی با بیان اینکه امروز باید اقتصاد حاکم و مقدم بر سیاست باشد و اگر این موضوع پیش نیاید شاهد دورانی هستیم که امروز آن را سپری می‌کنیم، گفت: مداخلات اقتصادی توسط دولت، قیمت گذاری دستوری، عدم تخصیص به موقع اعتبارات و…  ماحصل اقتصاد سیاسی هستند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل مؤثر در اقتصاد کشور تعامل داخلی و خارجی است، بیان داشت: برخی به صورت شگفت انگیزی می‌گویند تحریم‌ها تاثیرگذار نیست در حالی که تحریم‌ها تبادلات کشور را قفل کرده است.

همتی بیان کرد: باید با تعامل، مشکلات را حل و موانع رشد را از میان برداشت تا شاهد رشد نوسانات و سرمایه گذاری غیر قابل پیش بینی نباشیم.

کد خبر: ۹۳٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha