۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
تحول در اقتصاد خراسان جنوبی با تکیه بر ظرفیت سنگ های معدنی و قیمتی
رئیسی:

تحول در اقتصاد خراسان جنوبی با تکیه بر ظرفیت سنگ های معدنی و قیمتی

بیرجند- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد خراسان جنوبی را با تکیه بر ظرفیت سنگ های معدنی و قیمتی و جذب سرمایه گذار در این حوزه می توان متحول کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر پنج شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه اقتصاد خراسان جنوبی را باید با تکیه بر ظرفیت های این استان متحول کرد، اظهار کرد: ظرفیت های استان در حوزه معدنی و کشاورزی قابل توجه است.

 وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در خراسان‌جنوبی انجام شده است، گفت: برای رفع محرومیت های این استان هنوز باید کارهای بیشتری انجام شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت های این استان در حوزه محصولات استراتژیک بیان داشت: زرشک، زعفران و عناب این استان اگر با ارزش افزوده فروخته شود نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد منطقه خواهد داشت.

آیت الله رئیسی با اشاره به ظرفیت های این استان در حوزه سنگ های ساختمانی و قیمتی ادامه داد: سنگ‌های قیمتی اطراف نهبندان مزیتی مهم در این منطقه محروم استان است که می تواند به شکوفایی و توسعه این منطقه کمک کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اشاره به مزیت های استان در حوزه نیروی انسانی متخصص و متعهد و همچنین مرزهای استان عنوان کرد: اقتصاد سنگ در خراسان‌جنوبی  را با جذب سرمایه گذاران می توان فعال‌کرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه خیلی‌ها بیان می‌کنند که در شرایط خشکسالی باید به جای کشاورزی از صنعت در توسعه استان بهره ببریم ، گفت: باید به کشاورزی خراسان‌جنوبی در کنار صنعت مورد توجه ویژه داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: به دلیل ظرفیت های فراوان باید به خراسان جنوبی توجه خاص شود و در این راه به کمک تمام اقشار مردم نیاز است.

آیت الله رئیسی با اذعان به اینکه افتخار نمایندگی مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری را دارم، گفت: از مردم استان می خواهم نه تنها در تشکیل دولت که در آینده نیز دولت را در تحقق اهدافش کمک کنند.

کد خبر: ۹۳٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha