۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
پروانه بهره برداری رمز ارز در گیلان صادر نشده است
رئیس صمت گیلان:

پروانه بهره برداری رمز ارز در گیلان صادر نشده است

رشت- دلق پوش، رئیس صمت گیلان گفت: هیچ گونه پروانه فعالیت تولید رمز ارزها در گیلان صادر نشده و هرگونه فعالیت در این راستا غیر مجاز است.

فرهاد دلق پوش در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره وضعیت قطعی برق واحدهای صنعتی این استان و نارضایتی صاحبان واحدها اظهار کرد: قطع یکباره برق و گاز بسیاری از صنایع گیلان موجب نارضایتی و نگرانی صاحبان صنایع شده که گاها خساراتی به این واحد ها وارد آمده است.

وی با بیان اینکه قطعی برق و گاز موجب تعطیلی واحد ها و اختلال در روند فعالیت آنها می شود، تصریح کرد: در این شرایط تعطیلی هیچ واحدی به نفع استان یا کشور نیست.

رئیس صمت گیلان به نشست خود با مدیران توزیع برق گیلان اشاره کرد و افزود: طبق تفاهم نامه با شرکت برق برخی تغییرات در ساعات کاری واحدها و کارخانجات به وجود آمده است.

به گفته وی، این تغییر شیفت ها اختلالاتی در بهره وری نیروی انسانی واحدهای صنعتی ایجاد کرده و شرایط را سخت تر می کند.

دلق پوش، درباره بدهی برخی از کارخانجات و واحدهای صنعتی استان به شرکت برق، تصریح کرد: باید از برخورد شتابزده با تولید کنندگان واحدهای صنعتی و کارآفرینان خودداری شود.

وی با تاکید بر اینکه رفتار با صنایع بدهکار باید فرهنگ سازی شود، خاطرنشان کرد: وضعیت دشوار اقتصادی باید توسط مدیران دستگاه ها و بدنه کارشناسی به خوبی درک شود.

رئیس صمت گیلان، مشتری مداری را جزو وظایف مهم سازمان های خدمت رسان دانست و متذکر شد: از مدیران شرکت توزیع برق استان انتظار می رود میزان و درصد قطع برق در استان نسبت به دیگر استان ها بیشتر نباشد تا به واحدهای صنعتی آسیب و فشار کمتری وارد شود.

وی از مدیران شرکت توزیع برق گیلان خواست تا زمان بندی قطع برق را از طرق های مختلف به واحدهای صنعتی اعلام کنند که واحدها دچار آسیب های جبران ناپذیر نشوند.

دلق پوش همچنین از پیگیری خسارت ناشی از قطعی های اخیر برق و گاز و رسیدگی به گله مندی صاحبان صنایع گیلان در دستگاه قضایی استان خبر داد.

وی درباره فعالیت تولید رمز ارزها، یادآور شد: در این زمینه پروانه بهره برداری صادر نشده و آنهایی هم که مجوز گرفته اند به بهره برداری نرسیده و هرگونه فعالیت در این راستا در گیلان غیر قانونی و غیر مجاز است.

کد خبر: ۹۲٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha