۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
همه امکانات کشور و تصمیم‌گیران همکاری کنند که برجام به نتیجه برسد
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره تلویزیونی:

همه امکانات کشور و تصمیم‌گیران همکاری کنند که برجام به نتیجه برسد

مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دومین مناظره انتخاباتی گفت: همه امکانات کشور و تصمیم‌گیران همکاری کنند که برجام به نتیجه برسد.

به گزارش بازار، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز(سه‌شنبه) در دومین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوالی درخصوص مقابله با سیاست فشار حداکثری، گفت: بر اساس سیاست‌های نظام علیرغم بدعهدی های آمریکا و فشارهای حداکثری، مقاومت جانانه مردم ایران توطئه های آنها را بر باد داده است. مواضع جمهوری اسلامی ایران، درست بوده و باید با قدرت در مذاکرات در جهت زنده کردن برجام حاضر شویم و آنچه در برجام آمده را به مردم کشور برگردانیم.

وی افزود: البته باید همه امکانات کشور و افراد در همه نهادها و قوا همکاری کنند تا این مذاکرات برای احیای برجام به نتیجه برسد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من باید درباره صحبت های آقای رئیسی نکته ای را بگویم، گفتند آذری زبان ها به او زنگ زدند و دلجویی کردند. من فکر نمی کنم آذری زبان ها به وی توهین کرده باشند. البته باید تصریح کنم گویشی که در آذربایجان غربی  و شرقی، همدان، زنجان و نقاط مختلف کشور استفاده می شود، آذری نیست و زبان ترکی است.

مهرعلیزاده تصریح کرد: من نمی دانم ما اخلاق را چه تعریف می کنیم و بداخلاقی را چگونه تعریف می کنیم، اگر در خصوص مدرک جنابعالی موضوعی را عرض کردم، مطلب حقی بود چراکه مدرک شما از نظر کلاسیک شش کلاس است و با تحصیل دروس حوزوی مدرک خود را معادل سازی کرده‌اید.

وی با بیان اینکه صدا و سیما پنج دقیقه از فیلم تبلیغاتی من را سانسور کرد، افزود: این نوعی بداخلاقی است. شاهد بودیم که بابت این سانسور در فضای مجازی غوغایی شد و مردم گفتند صدا و سیما باید ملی باشد، زمانی میلی شد و امروز صدا وسیما، عشقی شده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به رقیب خود، گفت: آقای رئیسی! شما قاضی هستید. جناب قاضی! چرا ما باید فیلترینگ را پی در پی در جامعه، راه بیندازیم و پیامک هایی به دختر خانم ها بفرستیم.

کد خبر: ۹۲٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha