۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
جلوگیری از خاموشی پایتخت، نیازمند همکاری مستمر واحدهای صنعتی است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ:

جلوگیری از خاموشی پایتخت، نیازمند همکاری مستمر واحدهای صنعتی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق با قدردانی از همکاری مشترکان صنعتی در کاهش مصرف برق پایتخت، حفظ شرایط فعلی و تامین برق پایدار و عدم اعمال خاموشی را در گرو همکاری همه جانبه تمامی مشترکان تهرانی دانست.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری با بیان اینکه ظرف هفته گذشته شبکه برق تهران در شرایط قابل کنترل قرار داشت، این پایداری را در شبکه برق تهران ناشی از همکاری قابل تقدیر هموطنان دانست و گفت: در هفته گذشته شاهد بودیم که مشترکان تهرانی همکاری مناسبی با صنعت برق داشتند و به همین دلیل با رعایت تقریبی سقف مصرف تعیین شده، شبکه توزیع برق تهران در وضعیت نسبتا قابل قبولی قرار داشت.

وی نقش صنایع را در جلوگیری از خاموشی برنامه‌ریزی شده برای مشترکان خانگی در طول هفته گذشته، غیرقابل انکار دانست و افزود: قدردان صاحبان صنایع که با استفاده از راهکارهایی همچون به کارگیری مولدهای برق و جابجایی ساعات کار و تعطیلات، در تامین برق هموطنان همراه ما بوده‌اند، هستیم و امیدواریم با تداوم این همکاری بتوانیم شرایط شبکه را در وضعیت فعلی حفظ کنیم.

صبوری همچنین از تمامی مشترکان تهرانی درخواست کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا و شکننده بودن شرایط شبکه به دلیل افزایش کم‌سابقه مصرف برق در سال‌جاری، مشترکان نهایت همکاری را در مدیریت و کاهش هرچه بیشتر مصرف برق به عمل آورند تا مانع از اعمال خاموشی و قطع برق در پایتخت شوند.

وی در پایان یادآور شد: برنامه جدید خاموشی احتمالی از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ خردادماه به منظور آگاهی هموطنان در پرتال خبری این شرکت به نشانی www.tbtb.ir  قرارداده شده است. گرچه امیدواریم با همکاری مردم، نیازی به قطع برق وجود نداشته باشد اما در صورت افزایش مصرف به منظور جلوگیری از بروز خاموشی گسترده، بر اساس برنامه مزبور، اقدام به اعمال خاموشی خواهد شد.

کد خبر: ۹۲٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha