۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به آبیک به‌زودی تکمیل می‌شود
استاندار قزوین:

طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به آبیک به‌زودی تکمیل می‌شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرستان آبیک قبل از پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور اظهار کرد: طرح انتقال آب سد طالقان یکی از طرح‌های مهم آبرسانی استان قزوین و از مطالبات مردم آبیک و روستاهای مسیر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح انتقال آب از سد طالقان از مصوبات سفر رئیس جمهوری به قزوین در سال ۹۵ است، پیش بینی کرد، تا قبل از پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ انتقال آب از سد طالقان تا آبیک را به پایان برسد.

جمالی پور افزود: هزینه‌های سنگین و اختصاص کم اعتبارات موجب شده در اجرای این طرح وقفه‌هایی ایجاد شود که با تلاش‌های انجام شده تا پایان دولت فعلی آب شرب کیفی نیاز مردم در شهرستان آبیک تامین و افتتاح خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: لوله‌های خط انتقال مورد نیاز در حال تولید در کارخانه و انتقال به کارگاه است و با ورود به شهرستان آبیک، آبرسانی از سد طالقان انجام می‌شود.

به گفته جمالی پور، به دلیل اهمیت موضوع با جدیت موضوع تخصیص اعتبار ملی برای این طرح را پیگیری کنیم تا مطالبات قانونی مردم این شهرستان محقق شود و از صبوری مردم شهر آبیک در اتمام پروژه انتقال آب سد طالقان به شهرستان آبیک قدردانیم.

استاندار قزوین در ادامه گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز به موقع تامین شود و بتوانیم روند اجرای کنونی را ادامه دهیم آب شرب گوارای آبیک تامین خواهد شد.

کد خبر: ۹۲٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha