۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
وضعیت اقتصادی مردم کاملاً نابسامان است
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

وضعیت اقتصادی مردم کاملاً نابسامان است

اردبیل- موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت اقتصادی مردم نابسامان است و انتظار می‌رود دولت برنامه اساسی در راستای رفع این مشکلات مردم داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بررسی کارشناسانه وعده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری به خصوص در حوزه اقتصادی نیازمند واکاوی است که در این زمینه مردم وظیفه‌ای خطیر و حساس در انتخاب فرد اصلح دارند.

وی با اشاره به این که برگزاری انتخابات باشکوه و منظم یک اقدام اساسی و مهم است، بیان کرد: خواسته مقام معظم رهبری از مردم برگزاری انتخابات پرشور و شرکت در پای صندوق‌های رأی است که در این زمینه مشارکت مردم برای ناامید کردن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اولویت اساسی و مهم است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌هایی که کاندیداهای ریاست جمهوری داده‌اند در صورتی که تخصص و مهارت در این زمینه داشته باشند، قابل قبول است به طوری که هم در حوزه فسادزدایی و تقویت اقتصاد کشور و کمک به بهبود زیرساخت‌های کشور بتواند به نفع ملت ایران اسلامی باشد.

موسوی تصریح کرد: در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم با مشکلات اساسی مواجه است، انتظار می‌رود دولت برنامه اساسی در راستای رفع این مشکلات و بهبود وضعیت مردم داشته باشد و با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی در راستای حل مشکلات مردم گام‌های اساسی و هدفمند بردارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل معیشت مردم به خاطر بیکاری و نیز از بین رفتن سرمایه‌شان در بورس است که در این زمینه از رئیس‌جمهور آینده انتظار داریم در راستای ساماندهی وضعیت بورس برنامه‌های اساسی داشته باشد و برای بهبود وضعیت موجود ظرفیت‌های لازم را نیز داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که مملکت ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های مختلفی در حوزه‌های مربوطه است به همین منظور می‌توانیم با تقویت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات موجود را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در راستای مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها جامه عمل بپوشانیم.

موسوی افزود: خدمت‌رسانی به مردم باید از ته دل و قلبی باشد تا خروجی‌های مورد انتظار را داشته باشد، چرا که اقدامات سطحی به هیچ عنوان نمی‌تواند نتایج مورد انتظار را به دنبال داشته باشد.

کد خبر: ۹۲٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha