۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
تسلا برد بیشتر مدل اس پلاس پلد را لغو می‌کند
عقبگرد ماسک از طرح‌های جدید

تسلا برد بیشتر مدل اس پلاس پلد را لغو می‌کند

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به تازگی اعلام کرد: تولید تسلا مدل اس پلاس پلد با قابلیت پیمایش مسافت بیشتر لغو شده است. زیرا نیازی به این مدل نیست و مدل اس پلد عملکرد بسیار خوبی دارد.

بازار؛ گروه خودرو: ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به تازگی در توئیتی اعلام کرد؛ تولید تسلا مدل اس پلاس پلد با قابلیت پیمایش مسافت بیشتر لغو شده است. زیرا نیازی به این مدل نیست و مدل پلد عملکرد بسیار خوبی دارد.
مدل اس پلاس پلد که جدیدترین محصول تسلا با رنج پیمایش ۵۲۰ مایل(۸۳۶ کیلومتر) با یک بار شارژ بود، سال گذشته در یک رویداد مربوط به حوزه باتری، رونمایی شد. ماسک در آن زمان بیان کرد که این نسل دارای ۴ هزار و ۶۸۰ سلول باتری هست که از اواخر سال ۲۰۲۱ یا ابتدا ۲۰۲۲ تولید خواهد شد.
براین اساس ایلان ماسک روز گذشته مدل اس پلد را سریعترین خودروی تولید شده از هر نوع دیگر خطاب کرد. این خودرو قادر است در حدود ۱.۹۹ ثاینه از صفر به صد کیلومتر در ساعت سرعت دست یابد. حداکثر سرعت این مدل ۳۲۱ کیلومتر در ساعت بوده که با یک بار شارژ می‌تواند ۶۲۷ کیلومتر را پیمایش کند.
ایلان ماسک در توئیتی دیگر گفته است مدل اس این هفته به سمت پلد حرکت می‌کند و رونمایی از این محصول به تاریخ ۱۰ ژوئن با یک هفته تاخیر موکول شده است.
در سایت رسمی تسلا، قیمت مدل اس پلد ۱۱۲ هزار و ۹۹۰ دلار ذکر شده است.
ایلان ماسک برای نسخه اس پلد بازطراحی در ضریب آیرودینامیکی، لاستیک‌ها و قوای فنی این خودرو انجام داده است و برخی از قطعات این مدل با مدل Y یکسان است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که تسلا رقبا را به چالش جدی دعوت کرده است.

کد خبر: ۹۲٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha