۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
۳۵ درصد اشتغال استان زنجان در بخش صنعت است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۳۵ درصد اشتغال استان زنجان در بخش صنعت است

زنجان-فغفوری،رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه بخش صنعت در استان زنجان اشتغال خوبی را دارد،گفت: بیش از ۳۵ درصد اشتغال استان در بخش صنعت است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار  با بیان اینکه بخش صنعت در استان زنجان اشتغال خوبی را دارد،گفت: بیش از ۳۵ درصد اشتغال استان در بخش صنعت است. 

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر اشتغال استان در بخش صنعتی رشد قابل توجهی داشته است،اظهار کرد: این بخش در تولید استان بسیار موثر بوده است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه سهم ارزش تولید بخش صنعت در اقتصاد استان بیش از ۴۲.۵ درصد است،گفت: ارزش تولید استان  طی سال گذشته حدود ۳۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است. 

فغفوری تاکید کرد: بیماری کرونا تاثیر زیادی در برخی از مشاغل داشت ولی بخش صنعت استان با تمام توان فعال بود و واحد تولیدی تعطیل نشد و نیروی کار هم تعدیل نشد. 

وی با بیان اینکه سهم اشتغال استان در بخش صنعت طی دو ماه سالجاری افزایش یافته است،افزود: سهم اشتغال استان در این بخش طی سال گذشته به دو هزار و ۷۰۰ نفر افزایش  یافته که این مهم در اقتصاد استان هم تاثیر خود را گذاشته است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه طی سالجاری اشتغال استان در بخش صنعت افزایش قابل توجهی خواهد داشت،تصریح کرد: براساس برنامه ریزی اشتغال استان در بخش صنعتی به بیش از ۳۶ درصد می رسد. 

کد خبر: ۹۲٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha