۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
 ۶۰ واحد نیمه تعطیل در قزوین طی سال گذشته به چرخه فعالیت بازگشت
استاندار قزوین:

۶۰ واحد نیمه تعطیل در قزوین طی سال گذشته به چرخه فعالیت بازگشت

قزوین- استاندار قزوین گفت: سال گذشته با اقدامات انجام شده ۶۰ واحد نیمه تعطیل در قزوین به چرخه تولید و فعالیت بازگشت و این مسیر امسال نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور عصر امروز چهارشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک کاسپین ۲ قزوین که با حضور حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوینن، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری قزوین، شهرام احمدپور فرماندار آبیک و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته یکی از مهم ترین برنامه ها در استان احیاء صنایع راکد بوده است که بر همین اساس با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با مدیران اجرایی و صنعتی استان خوشبختانه موفق شدیم ۶۰ واحد راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی گفت: امسال نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است تمامی ظرفیت های استان را برای حمایت از واحدهای صنعتی استان به کار گرفته ایم تا بتوانیم شاهد شکوفایی عرصه تولید باشیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: قطعا تولیدکنندگان در شرایط امروز کشور سربازان و فرماندهان عرصه تولید و اقتصاد هستند و حمایت از این افراد وظیفه همه مدیران در همه سطوح است.

جمالی پور افزود: تنها راه ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی موجود در جامعه تقویت تولید داخلی و حمایت از سرمایه گذاران این حوزه است و از این روست که باید حمایت از تولید را در صدر برنامه های اجرایی قرار دهیم.

وی تصریح عنوان کرد: قطعا با افزایش اشتغال دولتی نمیتوان نرخ بیکاری را در کشور کاهش داد ولی بخش خصوصی و به کار گیری تولید میتواند اشتغال را مدیریت و برنامه ریزی کند.

استاندار قزوین گفت: ستاد رونق تولید استان قزوین با تمام قوا در تلاش است تا مشکلات واحدهای راکد را رفع و به چرخه تولید بازگرداند.

کد خبر: ۹۲٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha