۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
۷۱۲ واحد مسکونی در زنجان ساخته می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۷۱۲ واحد مسکونی در زنجان ساخته می‌شود

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: ۷۱۲ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحدی گلشهر در قالب طرح اقدام ملی توسط این نهاد ساخته می‌شود.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر ۷۱۲ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحدی در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته می شود،گفت: مساحت کل زمین‌های واگذار شده برای احداث این پروژه‌ها ۴۷ هزار و ۹۳۵ متر مربع می‌باشد.

وی اظهار کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان ،۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال اجرا می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به احداث و تکمیل یک هزار و ۱۳ واحد مسکونی از ابتدا تا کنون اشاره کرد و گفت: در حال حاظر پروژه ۱۸ واحدی وصال ابهر و ۵۲ واحدی مسکن محرومین هیدج تکمیل شده و در مرحله واگذاری می‌باشد.

خواجه ای ابراز داشت: یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری تأمین و تولید مسکن است و تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است.

وی افزود: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزء استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

کد خبر: ۹۱٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha