۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
تعیین تکلیف وضعیت اعتبارات برای مطالعه فرصت‌های سرمایه گذاری همدان
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خواستار شد:

تعیین تکلیف وضعیت اعتبارات برای مطالعه فرصت‌های سرمایه گذاری همدان

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بر تعیین تکلیف وضعیت اعتبارات در راستای انجام مطالعات امکان سنجی فرصت‌های سرمایه گذاری استان همدان که سال گذشته شناسایی شدند؛ تاکید کرد.

به گارش خبرنگار بازار؛ سیدناصر محمودی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان همدان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با دستور جلسه ارائه گزارش در خصوص اجرای مصوبات ششمین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان همدان برای بررسی آخرین وضعیت تدوین اطلس سرمایه گذاری و اجرای پروژه های سرمایه گذاری خارجی استان همدان در سال ۱۳۹۹ در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری همدان برگزار شد؛ مطرح کرد: تعیین تکلیف وضعیت اعتبارات در راستای انجام مطالعات امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری که در سال گذشته شناسایی شدند؛ ضروری است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: باید در بحث اطلس سرمایه گذاری متولی انجام آن و همچنین اعتبار لازم برای اجرای آن تعیین شود.

وی تاکید کرد: در راستای شناسایی فرصت های جدید سرمایه گذاری و بهره گیری از ظرفیت نخبگان، مکاتبات لازم با پارک علم و فناوری انجام شده است

محمودی اضافه کرد: با رایزنی های انجام شده در راستای تسهیل شرایط از سوی سازمان توسعه تجارت خارجی اعتبار بلاعوض در اختیار شرکت «فردای همیشه بهار» قرار داده شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: در برنامه عملیاتی تدوین شده سال جدید بارگذاری  ۱۰ فرصت سرمایه گذاری مطالعه شده در سامانه، برگزاری ۶ دوره آموزشی و تدوین اطلس سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که باید انجام و اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان نیز در این جلسه گفت: طی ۱۵ روز آینده باید الزامات لازم برای تدوین اطلس سرمایه گذاری بررسی شود.

ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه مشکل پروژه ام کاتلی در کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ در دست بررسی است، افود: شرکت فردای همیشه بهار ۷۰ درصد پیشروی داشته و برای ادامه کار نیاز به تسهیلات تکمیلی دارد.

وی تاکید کرد: اطلس سرمایه گذاری کمک می کند فرصت های سرمایه گذاری با اطلاعات دقیق و با جزییات کامل در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

کد خبر: ۹۱٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha