۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
 ۴۰۰ مشاور املاک بدون مجوز در زنجان پلمب شد/ افزایش ۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن
رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان:

۴۰۰ مشاور املاک بدون مجوز در زنجان پلمب شد/ افزایش ۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن

زنجان- طاهری، رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان از وجود یک هزار و ۲۰۰ مشاور املاک در زنجان خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰ مشاور املاک که غیر قانونی و بدون مجوز فعالیت می‌کردند پلمب شدند.

ابوالفضل طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از سال گذشته مشاورین املاک در زنجان ساماندهی می شوند،گفت: این کار با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک انجام می شود.

وی اظهار کرد: با ساماندهی انجام گرفته تعداد مشاورین املاک از یک هزار و ۶۰۰ مشاور املاک به یک هزار و ۲۰۰ مورد رسیده و تاکنون ۴۰۰ مشاور املاک که غیر قانونی و بدون مجوز فعالیت می کردند پلمب شدند.

رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان از افزایش نظارت بر بنگاه‌های مسکن در استان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد جدی انجام می‌شود.

طاهری تاکید کرد: متاسفانه بیکاری در استان عامل شده تا افراد زیادی به کار بنگاه داری مسکن مشغول شوند و این امر باعث می شود افراد زیادی بدون مجوز در این حرفه بدون تخصص مشغول به کار شوند و بازار مسکن را آشفته کنند.

وی با بیان اینکه قیمت اجاره بهای مسکن در زنجان نسبت به سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است، ابراز داشت: طی سال گذشته و امسال قیمت مسکن در استان روند صعودی داشت و در این میان تنها چیزی که جلوی افزایش قیمت مسکن را می‌تواند بگیرد افزایش ساخت و سازها است.

رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان در خصوص وضعیت اجاره بهای منازل در زنجان گفت: برخی از مالکین مسکن قیمت اجاره بها را افزایش می‌دهند و در حال حاضر بازار مسکن در زنجان کاملا در رکود است.

طاهری تصریح کرد: برخی از صاحبان منزل به خاطر شرایط اقتصادی اجاری بهای کمتری را از مستاجرها می گیرند.

کد خبر: ۹۱٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha