۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
بخش خصوصی یار شاطر است نه بار خاطر!| می‌توانیم همکار خوبی برای دولت باشیم
وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با« بازار»:

بخش خصوصی یار شاطر است نه بار خاطر!| می‌توانیم همکار خوبی برای دولت باشیم

عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه بخش خصوصی یار شاطر و بار خاطر نیست، گفت: شرط حضور بیشتر بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی کشور، شناخت توانمندیهای این بخش است.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «یحیی آل اسحاق» در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه انتظار فعالان اقتصادی از دولت آینده چیست، افزود: انتظار ما از دولت آینده این است که بخش خصوصی را از حاشیه وارد گود و محدوده کند.

این عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه بخش خصوصی از حاشیه باید به متن اقتصادی کشور بیاید، تاکید کرد: بدون شک در سیاست گذاریهای اقتصادی و در اجرا عملا بخش خصوصی می تواند همکاری خوبی با دولت آینده داشته باشد.

باید از ظرفیت های بخش خصوصی در تخصیص منابع و تصویب سیاست های اقتصادی استفاده شود 
وزیر بازرگانی اسبق و رئیس پیشین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران بیان کرد: باید از ظرفیت های بخش خصوصی در تخصیص منابع و تصویب سیاست های اقتصادی استفاده شود و دولت آینده باید بخش خصوصی را درک کند و آن را به خوبی بشناسد.

آل اسحاق با بیان اینکه بخش خصوصی در دولت آینده می تواند همکار خوبی در فعالیتهای اقتصادی برای دولت باشد، اظهار داشت: در این صورت فعالان بخش خصوصی ظرفیت های خود را به خوبی نشان دهد.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق بیان کرد: باید در دولت آینده زمینه های لازم برای شناسایی و درک توانمندیهای بخش خصوصی فراهم شود و برای تحقق این منظور به بخش خصوصی اختیارات و امکانات لازم داده شود تا بتواند دولت را همراهی کند. همچنین  باید بدانند که بخش خصوصی یار شاطر است نه بار خاطر!

هرگونه فعالیت های اقتصادی در کشور نیازمند نظم و برنامه ریزی است
ال اسحاق تاکید کرد: هرگونه فعالیت های اقتصادی در کشور نیازمند نظم و برنامه ریزی است و در این راستا باید فرصت مناسب برای کارآمدی بخش خصوصی در عرصه های مختلف اقتصادی کشور داده شود.

کد خبر: ۹۱٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha