۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۹ واحد صنعتی در استان سمنان
رئیس سازمان صمت سمنان خبر داد؛

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۹ واحد صنعتی در استان سمنان

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت : ۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند.

علی تشنه دل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، گفت: با موافقت اعضای کارگروه از محل اعتبارات بانکها ، ۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان  ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی افزود: در سال گذشته، ۱۳۳ واحد صنعتی، تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کرده اند که از این تعداد چهار واحد صنعتی ۱۴۳ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۱۲۹ واحد ۱۶ هزار میلیارد ریال،  سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: در بخش رفع موانع تولید، مشکلات بیش از یک هزار و۲۵۵ واحد تولیدی استان بررسی و در راستای مانع زدایی از واحدهای تولیدی دو هزار و ۶۸۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

 تشنه دل با اشاره به برخی ابلاغیه‌های ارسال شده از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اظهار داشت: فرآیندی در سامانه تجارت آسان در استان‌ها راه‌اندازی شده که سوخت مورد نیاز شرکت های دچار قطعی برق و دیزل ژنراتور های آنان را پس از تائید شرکت‌های توزیع برق و پخش فرآورده های نفتی تامین می‌کند.

کد خبر: ۹۱٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha