۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
اجازه نمی دهیم به بهانه دور زدن تحریم، قاچاق صورت پذیرد
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

اجازه نمی دهیم به بهانه دور زدن تحریم، قاچاق صورت پذیرد

رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: باید جلوی شیوع شکاف طبقاتی و نابرابری در کشور به عنوان پدیده ای شوم گرفته شود.

به گزارش بازار، محسن رضایی میرقائد در جمع خبرنگاران افزود: دولت ما به همه انواع تبعیض و نابرابری اعم از استانی، اقشار و جنسیتی پایان خواهد داد تا منابع کشور بدست صاحبان واقعی آن برسد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ همچنین در خصوص مبارزه با قاچاق کالا به عنوان پدیده ای که به تولید ضربه می زند گفت: دولت باید بین واردات کالاهای خرد توسط روستا نشینان و قاچاق سازمان یافته تفاوت قایل شده و در مرحله اول با قاچاقی که در قالب سوء استفاده از قوانین شکل گرفته و میلیاردها دلار کالا را وارد می کند تفکیک قائل شود.

وی افزود: سالانه بین ۱۸ تا ۲۰ میلیارد دلار قاچاق در کشور صورت می گیرد که اکثر آنها بخاطر زد و بند و سوء استفاده از قوانین و مقررات گمرکی صورت می گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه برخی به بهانه دور زدن تحریم اقدام به قاچاق می کنند افزود: البته کشور نیاز دارد که برای دور زدن تحریم ها کالایی را وارد کند اما این واردات نیز باید سازمان یافته و طبق ضوابط خاصی باشد و اجازه نمی دهیم به بهانه دور زدن تحریم ها قاچاق صورت پذیرد.

وی افزود: برای دور زدن تحریم ها باید ضابطه تعیین شود تا راه قاچاق کالا به کشور که ضد تولید است بسته شود.

کد خبر: ۹۱٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha