۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
 خاموشی برق هر بار ۳ میلیارد ریال به صنعت مازندران خسارت می زند
عضو اتاق بازرگانی مازندران:

خاموشی برق هر بار ۳ میلیارد ریال به صنعت مازندران خسارت می زند

آمل- یزدان پناه، عضو اتاق بازرگانی مازندران با انتقاد از قطع بدون برنامه برق صنایع گفت: هر بار خاموشی سه میلیارد ریال خسارت روی دست صنعت استان می‌گذارد.

اسماعیل یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به قطعی بی رویه و بدون برنامه برق طی سال جاری در استان مازندران اظهار داشت: هر بار خاموشی برق معادل سه میلیارد ریال خسارت روی دست صنعت استان می گذارد و باید برنامه خاموشی ها از قبل اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید براینکه شرکت های توزیع برق استان باید چندساعت قبل از اعمال خاموشی، برنامه زمانبندی را اعلام کنند و افزود: اکنون در زمان بحران قرار داریم و باید از صنایع حمایت شود.

عضو اتاق بازرگانی مازندران افزایش بهای گاز را از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی بیان کرد و گفت: افزایش دوبرابری بهای گاز، واحدهای تولیدی و صنعتی را دچار مشکلات فراوانی کرده است.

یزدان پناه همچنین با بیان اینکه مشکلات با اعمال تحریم ها بیشتر شده است، افزود: قوانین ضدونقیض و خلق الساعه و بخشنانه های متناقض بر مشکلات تحریمی افزوده است و برای رفع این چالش ها، باید مطالبه گری صورت گیرد.

وی بی ثباتی در قیمت ارز را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: این مسئله سبب می شود تا تجار نتواند برای صادرات برنامه ریزی درستی داشته باشد و با شرکای تجاری قرارداد ببندد.

عضو اتاق بازرگانی مازندران مسائل مالیاتی را از دیگر دغدغه های فعالان اقتصادی بیان کرد و گفت:کاغذبازی و بورکراسی های اداری از دیگر مسائلی است که باید رفع شود.

کد خبر: ۹۱٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha