۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
پروژه ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد
نماینده مردم زنجان در مجلس:

پروژه ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه همه جانبه در استان زنجان مستلزم وجود حامل های انرژی آب، برق،گاز و راه مناسب است،گفت: در این میان باید دولت به توسعه این زیر ساخت ها توجه کند.

وی به وضعیت برق در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر روستای بدون برق در استان بسیار کم است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستانهای زنجان و طارم در خصوص انرژی گاز عقب ماندگی دارند ولی این استان از نظر برق رسانی به روستاها وضعیت خوبی دارد.

طاهری با بیان اینکه سرانه گازرسانی ۱۲ میلیون تومان بود، تاکید کرد: هم اکنون این سرانه به ۲۲ میلیون تومان رسیده است.

وی با اینکه تکمیل پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های اولویت‌دار در زنجان است، ابراز داشت: با افزایش بودجه استان در کمیسیون تلفیق این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار زنجان به صورت جدی پیگیر پروژه دو خطه کرده راه آهن زنجان به قزوین است و این پروژه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طاهری تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه جابه جایی کالا از نظر تناژ افزایش یافته و زمان جابه جایی مسافر هم کاهش می یابد.

کد خبر: ۹۱٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha