۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
تشکیل کمیته ای برای حل مشکلات کاریابی ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد

تشکیل کمیته ای برای حل مشکلات کاریابی ها

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و ر فاه اجتماعی در نشست با نمایندگان انجمن صنفی کاریابی های تهران و البرز بر تشکیل کمیته ای برای حل مشکلات کاریابی های داخلی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری اظهار داشت: در ۴۰ روز آینده باید برای تسهیل و تسریع در فرایندها و فعالیت های کاریابی ها ریل گذاری تثبیت شده ای بگذاریم و از این رو باید کمیته ای با حضور نمایندگانی از معاونت های توسعه کارآفرینی و اشتغال، روابط کار، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و نماینده کاریابی ها تشکیل و نشست های هفتگی برگزار شود.

وی در خصوص امکان ارائه فرایند احراز هویت حضوری برای ثبت دادخواست توسط دفاتر کاریابی گفت: پیشنهاد  اولویت قرار گرفتن دفاتر کاریابی در کنار سایر موسسات برای احراز هویت حضوری و ثبت دادخواست را در شورای عالی کار مطرح می کنیم.

وی از معاون روابط کار خواست با مشارکت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این پیشنهاد را آماده کنند تا به عنوان دستورکار در شورای عالی کار اعمال نظر و نهایی شود.
شریعتمداری افزود: ما می خواهیم استفاده کنندگان نهایی، خدمات مطلوب توأم با رضایتمندی از ما بگیرند و مردم به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گونه ای نگاه کنند که جایی برای حل مشکلات آنهاست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به نمایندگان انجمن های صنفی کاریابی های تهران و البرز نیز گفت:  در همه فرایندهای کاری، شفاف سازی عمق پیدا کند که امکان هیچ سوء استفاده ای از سوی دفاتر کاریابی به وجود نیاید  و برای این مسیر سازوکارهای نظارتی را ارائه کنید تا بدون هیچ فسادی کار پیش رود.

کد خبر: ۹۱٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha