۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
۸۰ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه اختصاص یافت
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

۸۰ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه اختصاص یافت

کرمانشاه- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: برای اسکان هفت هزار و ۵۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن بیش از ۸۰ هکتار زمین مسکونی در سراسر استان تعریف شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمانشاه، مسعود شریفی اظهار کرد: ثبت نام طرح در سه مرحله از ماه‌های آذر، بهمن و اسفند سال ۹۸ انجام شد که در آن ۴۰ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: پس از بررسی‌های لازم از این تعداد ۱۰هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان واجد شرایط نهایی معرفی شدند که ۶ هزار و ۶۷۰ نفر در شهر کرمانشاه و باقی در سایر شهرستان‌ها سکونت دارند.

شریفی اضافه کرد: تعداد پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمانشاه در مجموع ۱۹ پروژه است که عملیات اجرایی ۹ پروژه آغاز شده و باقی پروژه‌ها در مرحله طراحی بوده که بزودی وارد فاز اجرایی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی شامل ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر از سوی بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده در کشور احداث شود.

وی تصریح کرد: برای اسکان هفت هزار و ۵۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن بیش از ۸۰ هکتار زمین مسکونی در سراسر استان تعریف شده است.

کد خبر: ۹۱٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha