۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
بیمه رایگان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از کشاورزان و روستاییان کشور
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خبر داد

بیمه رایگان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از کشاورزان و روستاییان کشور

بوشهر- شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از اجرای طرح بیمه رایگان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از کشاورزان و روستاییان و عشایر کشور خبر داد.

علی شیرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از اجرای طرح یکسان‌سازی پرداخت مستمری به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: با اجرا شدن طرح همسان‌سازی، متوسط پرداخت مستمری به بازنشستگان صندوق با افزایش ۲ تا ۳ برابری به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای میان صندوق‌های بازنشستگی در حال اجرا است گفت: اکنون از ۲.۱ میلیون نفر بیمه شده ۱.۵ میلیون نفر بیمه شده فعال هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تعداد افراد مستمری بگیر این صندوق را ۱۳۰ هزار نفر دانست و بیان کرد: سال قبل با وجود شرایط کرونایی ۲۳۶ هزار نفر بیمه فعال شدند که بیشترین تعداد بیمه شده در ۱۵ سال گذشته محسوب می‌شود.

شیرکانی، از اجرای طرح بیمه رایگان برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر خبر داد و تصریح کرد: این طرح از ۱۰ اسفند برای سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد و تاکنون ۹۲ هزار نفر بیمه شده غیرفعال این صندوق فعال شده‌اند.

وی، با بیان اینکه برای اجرا شدن این طرح منتظر بودجه هستیم تصریح کرد: با عملیاتی شدن این طرح ۱.۴ میلیون نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر رایگان بیمه اجتماعی می‌شوند.

کد خبر: ۹۱٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha