۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
کرونا بازار و واحدهای صنفی زنجان را تعطیل کرد
فرماندار زنجان:

کرونا بازار و واحدهای صنفی زنجان را تعطیل کرد

زنجان - فرماندار زنجان گفت: در راستای کاهش تردد شهروندان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، همه واحدهای صنفی استان به‌جز واحدهای عرضه کننده مایحتاج عمومی مردم تعطیل شدند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: با وجود هشدارهای داده شده در زمینه شیوع بیماری کرونا، متأسفانه شهروندان توجهی به اخطارها و هشدار در این زمینه ندارند و شاهد ترددهای بی مورد در سطح شهر هستیم که این امر باعث تشدید بیماری در زنجان می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت موجود در زمینه شیوع بیماری کرونا در راستای کاهش تردد شهروندان و قطع زنجیره انتقال این بیماری، از روز جمعه ۲۳ اسفندماه همه واحدهای صنفی استان به‌جز واحدهای عرضه کننده مایحتاج عمومی مردم تعطیل خواهند شد.

عسگری همچنین با بیان اینکه بنا به درخواست دبیر ستاد مبارزه با بیماری کرونای زنجان این تصمیم گرفته شد،  ادامه داد: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تاکید بر لزوم جلوگیری از هرگونه تجمع مردم در مراکز خرید و پاساژهای شهر که عمدتاً باعث شیوع بیشتر بیماری خواهد شد و پیش‌بینی تداوم روند موجود و شیوع بیماری، به همین جهت در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، همه صنوف و اماکن عمومی و مراکز خرید به استثنای خواربارفروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

کد خبر: ۹٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha