۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
مرزنشینان خراسان شمالی از سهمیه سوخت محروم هستند
نماینده مردم بجنورد:

مرزنشینان خراسان شمالی از سهمیه سوخت محروم هستند

بجنورد- پاک مهر نماینده مردم بجنورد- مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مرزنشینان خراسان شمالی از سهمیه سوخت محروم هستند.

سید محمد پاک مهر در گفتگو با بازار با اشاره با عدم برخورداری مرزنشینان استان از سهمیه سوخت اظهار داشت: تذکر بنده به دولت در رابطه با برقراری سهمیه سوخت مرزنشینان و محروم خراسان شمالی است، مرزنشینان غیور در ۸ استان کشور سال‌ها است که از یارانه سهمیه سوخت مرزنشینان برابر قانون برخوردار هستند.

وی افزود: در حال حاضر مرزنشینان شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی از سهمیه سوخت مرزنشینان برخوردار هستند به‌جز مرزنشینان خراسان شمالی.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این چه عدالتی است وتا کی باید منتظر درمان این مظلومیت و صبر انقلابی مرزنشینان استان خراسان شمالی باشیم.

پاک مهر افزود: استان خراسان شمالی با بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان، از امن‌ترین مرزها است و مرزها نه‌تنها تهدید نیستند بلکه یک فرصت مهم و اثر گزار در رونق اقتصادی، خنثی کردن تحریم، ...است.

وی همچنین با اشاره به‌حق کارکنان مناطق نوار مرزی به‌ویژه خراسان شمالی گفت: اخیراً پرداخت حق مرزی یا فوق‌العاده خاص مناطق کمتر توسعه‌یافته این کارمندان عزیز در شرایط تورم و مشکلات اقتصادی و شرایط کرونایی قطع‌شده است و از دولت و قوه قضاییه تقاضای رسیدگی عاجل در جهت برقراری و پرداخت حق مرزی برای کارمندان این مناطق محروم مرزی هستم.

کد خبر: ۹۱٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha