۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
 ارائه بسته‌های حمایتی به واحدهای صنعتی اردبیل
معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد

ارائه بسته‌های حمایتی به واحدهای صنعتی اردبیل

اردبیل- مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ارائه بسته‌های حمایتی به واحدهای صنعتی اردبیل با هدف تولید و بهره‌وری در دستور کار است.

بهزاد مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توجه به صادرات‌در راستای توسعه واحدهای صنعتی جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی استان است، به طوری که با اجرای برنامه‌های حمایتی می توانیم شاهد توانمندسازی صادرات استان و توسعه اشتغال باشیم.

وی با اشاره به این که ارائه بسته‌های حمایتی به واحدهای صنعتی با هدف تولید و بهره‌وری در دستور کار است، بیان کرد: اگر بتوانیم در توانمندسازی صادرات فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی را فراهم کنیم، بدون شک بسیار کارگشا و نقش‌آفرین خواهد بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر شهرک‌های صنعتی استان نیازمند حمایت همه‌جانبه است تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به شکل مناسب و قابل قبول فراهم شود و فضای مشترک کاری با هدف نوآوری در واحدهای تولیدی ورود داشته باشد.

مهدوی بیان کرد: ارائه خدمات تسهیل‌گری تجاری و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز جزو برنامه‌های اساسی و حائز اهمیت  است که می‌تواند در ایجاد نوآوری در واحدهای تولیدی مورد توجه واقع شود و درنظرگیری شرایط روز و سازگار شدن با وضعیت موجود می‌تواند به افزایش بهره‌وری و تولید و نیز ارتقای دانش و تکنولوژی کمک اساسی کند.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای رفع بیکاری، توسعه اشتغال و گسترش حوزه اقتصادی استفاده کنیم، بدون شک دستاوردهای بسیار خوبی در چشم‌انداز اردبیل دیده خواهد شد و متصور وضعیت مناسب اقتصادی در سال‌های آینده خواهیم بود.

کد خبر: ۹۱٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha