۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
بخشی از لباس بیماران کرونایی توسط صنعتگران نیمروز تولید می‌شود

بخشی از لباس بیماران کرونایی توسط صنعتگران نیمروز تولید می‌شود

زاهدان- رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیمروز گفت: با همکاری و هماهنگی یکی از بیمارستان‌های تهران، بخشی از لباس بیماران کرونایی توسط صنعتگران صنایع دستی این شهرستان تولید می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، صادق میرحسینی اظهار داشت: صنعتگران صنایع دستی البسه محلی که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه‌های سراسری حضور پیدا می‌کنند طبق سفارش و هماهنگی نماینده بیمارستانی در تهران، در حال تولید لباس بیمارستانی در کنار کار اصلی خود که تولید لباس محلی سیستان است مبادرت ورزیدند.

وی گفت: این صنعتگران در راستای اشتغالزایی در بخشی از فعالیت و تولیدات کارگاه خود این روزها برای عبور از ویروس کرونا همکاری می‌کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیمروز افزود: علاوه‌بر تولید لباس برای بیماران در برخی از مواقع نیز ماسک رایگان تهیه و در اختیار شهروندان ادیمی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم با عبور از این بیماری که در کشور شیوع پیدا کرده بتوانیم همچنان ادامه همکاری با بیمارستان‌ها را در سراسر کشور داشته و شاهد اشتغالزایی روز افزون بانوان و صنعتگران نیمروزی باشیم.

میرحسینی ادامه داد: این لباس‌ها بعد از تولید توسط صنعتگران ضدعفونی و از طریق پست پیشتاز به تهران ارسال می‌شوند.

کد خبر: ۹٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha