۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
وضع منابع صندوق توسعه ملی خوب نیست| مسئولان به دنبال اجرای طرح های سیاسی و منطقه ای
رییس کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بازار:

وضع منابع صندوق توسعه ملی خوب نیست| مسئولان به دنبال اجرای طرح های سیاسی و منطقه ای

عباسی، رییس کمیسیون انرژی مجلس می گوید: بسیاری از مسئولان فقط به دنبال اجرای طرح های سیاسی و منطقه ای هستند و چشم خود را روی منافع ملی بسته اند.

به گزارش بازار، فریدون عباسی رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اشتباهات دولت ها در سیاست گذاری به خبرگزاری «بازار» می گوید: هر دولتی که می آید مقروض تر از دولت قبلی است. بسیاری از مسئولین فقط به دنبال اجرای طرح های سیاسی و منطقه ای هستند و چشم خود را روی منافع ملی بسته اند.

به گفته او، حاصل این نگرش هم شده انبوهی از طرح های عمرانی اشتباه که تنها سرمایه ملی را به هدر داده است. طرح هایی که بعضا نه تنها دردی از مشکلات مردم کم نکرده بلکه مشکلاتی را هم در در مسائل زیست محیطی ایجاد کرده است.

این نماینده مردم همچنین با تاکید بر اینکه منابع مالی کشور محدود است، ادامه داد: حتی نماینده های مجلس هم باید خواسته های خود را محدود کرده و دست از بخشی نگری بردارند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس همچنین در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای ارزی دولت محقق نشده است، ادامه داد:  گزارش های دریافتی حاکی از این است که وضع منابع صندوق توسعه ملی خوب نیست.

کد خبر: ۹۱٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha