۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
تولید ۲۰ هزار لیتر الکل و ۲۵ هزار عدد ماسک در استان مرکزی
سرپرست سازمان صمت استان مرکزی خبر داد؛

تولید ۲۰ هزار لیتر الکل و ۲۵ هزار عدد ماسک در استان مرکزی

اراک- سرپرست سازمان صمت استان مرکزی از تولید ۲۰ هزار لیتر الکل و ۲۵ هزار عدد ماسک در این استان خبر داد و گفت: مازاد الکل تولیدی در استان به استان های همجوار ارسال خواهد.

به گزارش خبرنگار بازار،جواد حسنی عصر پنج شنبه در حاشیه جلسه پیگیری تامین و توزیع محصولات ضدعفونی در استان مرکزی با اشاره به اینکه از ۲۳ اسفندماه واحدهای تولیدی صنفی، روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار عدد ماسک در استان مرکزی تولید خواهند کرد اظهار داشت: در حال حاضر دو واحد تولیدکننده الکل در اراک فعال هستند و ۱۲ هزار لیتر الکل نیز تولید می کنند.

حسنی با اشاره به اینکه یک شرکت تولیدی به علت مشکلاتی از چرخه تولید خارج شده بود که در حال حاضر وارد مدار شده است گفت: با ورود این شرکت تولید الکل اراک به ۲۰ هزار لیتر می رسد.

وی با بیان اینکه مازاد الکل تولیدی در استان به استان های همجوار ارسال خواهد شد افزود: از امروز تمام اختیارات تولید، توزیع و قیمت اقلام ضدعفونی و الکل با سازمان صمت خواهد بود و همه تولیدات استان توسط این سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی عنوان داشت: ظرفیت تولید ژل ضدعفونی در استان که قبل تر دچار مشکل شده بود طیدو روز آینده افزایش پیدا خواهد کرد و با تامین پارچه نیز مشکل ماسک هم در استان مرکزی حل خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha