۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
پرداخت تسهیلات برای ۵۴۰ واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل
مدیر شعب بانک مسکن اردبیل خبر داد؛

پرداخت تسهیلات برای ۵۴۰ واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل

اردبیل- کوهی فر، مدیر شعب بانک مسکن اردبیل گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای چهار پروژه و به تعداد ۵۴۰ واحد، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

ابوالفضل کوهی‌فر در گفتگو با خبرنگار بازار،  اظهار کرد: استاندار اردبیل با تلاش شبانه‌روزی خود پیگیر به نتیجه رسیدن طرح‌های ماندگار در این استان نظیر راه آهن و پایاب سد خدافرین است که چهره استان را در آینده متحول خواهد کرد.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان استان در توسعه شهرک‌های متعدد گلخانه‌ای و تقویت واحدهای تولیدی نظیر آرتاویل تایر، نساجی سبلان و واحدهای تولیدی عظیم در این استان خاطرنشان کرد: راه آهن با پیشرفت ۹۰ درصد به زودی افتتاح شده و بارانداز ریلی استان نیز در مغان با هدف توسعه و تقویت محصولات صادرات محور راه‌اندازی خواهد شد.

افزایش سقف تسهیلات به متقاضیان مسکن به تناسب سیاست‌های اعتباری
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل فعالیت بانک مسکن را در مسیر توسعه استان و کمک به احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی یادآور شد و بیان کرد: هرساله به تناسب سیاست‌های اعتباری بانک مسکن شاهد افزایش سقف تسهیلات به متقاضیان مسکن هستیم که در حال حاضر سقف تسهیلات تا ۴۰۰ میلیون تومان برای هر واحد با استفاده از فناوری‌های نوین و به شکل انبوه‌ساز پرداخت می‌شود.

کوهی‌فر با اشاره به آموزش نیروی انسانی و ارتقای توانمندی آنها تصریح کرد: بیش از ۹۴ درصد نیروهای شاغل در بانک مسکن استان از تسهیلات عالی برخوردار هستند که این خود فرصت خوبی را برای ارائه خدمات بهتر در بانک مسکن رقم زده است.

وی عملکرد بانک مسکن را در تکمیل مسکن مهر بی‌نظیر خواند و افزود: برای ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل با بهره چهار و هفت درصد تسهیلات پرداخت کردیم که ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد از این تسهیلات به مساکن روستایی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: ۹۸ درصد این واحدها به مرحله فروش اقساطی رسیده و بازپرداخت تسهیلات نیز از سوی دارندگان مسکن مهر شروع شده است.

پرداخت ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۰ هزار واحد مسکن
کوهی‌فرد به رتبه ممتاز شعب بانک مسکن استان در پرداخت تسهیلات در بین ۱۲ استان هم درجه اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۰ هزار واحد مسکن در سطح استان اردبیل پرداخت شده که بالاترین رقم را در بین استان‌های هم‌تراز کسب کردیم.

وی گفت: استان اردبیل جزو اولین شعب کشور برای عقد قرارداد در حوزه اقدام ملی مسکن بود که در قالب چهار پروژه تلاش می‌کنیم تا برای ۵۴۰ واحد پرداخت تسهیلات را با زمین رایگان اعطا شده از سوی راه و شهرسازی پرداخت کنیم.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل دیگر فعالیت‌های بانک مسکن در تهیه و تحویل تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، ساخت مدرسه به نام شهدای بانک مسکن، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت را یادآور شد و بیان کرد: در قالب طرح‌های حمایتی و عام‌المنفعه بانک مسکن توزیع ۲۰۰ بسته غذایی را انجام داده است.
 

کد خبر: ۹۱٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha