۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
گازرسانی به ۲۲۴ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی
طی سال جاری انجام می شود؛

گازرسانی به ۲۲۴ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: گازرسانی به ۲۲۴ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد امسال در دستور کار شرکت گاز استان است.

به گزارش بازار، رضا رهنمای توحیدی افزود: مطابق بند الحاقی شورای مصوبه اقتصاد، نزدیک رسانی گاز به ۲۲۴ واحد صنعتی جدید جزو تعهدات این شرکت قرار گرفته و با احتساب ۷۲۰ واحد صنعتی قبلی، تعداد تعهدات در بخش گازرسانی صنعتی به ۹۴۴ واحد افزایش یافته است.

وی افزود: از زمان اجرای مصوبه شورای اقتصاد از سال ۹۵ تا ۹۹ گاز ۷۲۰ واحد صنعتی مشمول مصوبه، تأمین شده و گازرسانی به ۲۲۴ واحد باقیمانده در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی با اشاره به تحقق ۹۲ درصدی گازرسانی به صنایع عمده و واحدهای تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سال ۹۹، گفت: با اجرای این مصوبه تا پایان سال ۹۹، سالانه  ۵۷ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده است.

توحیدی با اشاره به عملکرد سال ۹۹ شرکت گاز در بخش صنعتی خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۵۴ واحد تولیدی و صنعتی، راه اندازی تعداد ۶۹ دستگاه ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار و نصب ۷۶ عدد علمک ۲ پوندی و گازرسانی به ۹ مجتمع مسکونی در مجموع با ظرفیت ۷۳ هزار مترمکعب در ساعت از اقدامات اجرایی در بخش گازرسانی به مصرف کنندگان عمده است.

کد خبر: ۹۰٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha