۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
هزینه های سبد زندگی در مازندران بالاتر از دیگر استان ها است
رئیس سازمان مدیریت مازندران:

هزینه های سبد زندگی در مازندران بالاتر از دیگر استان ها است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به افزایش هزینه های زندگی در استان گفت: در سال جاری ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار حقوق و مزایا تخصیص یافته است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سرانه هزینه های زندگی در استان نسبت به دیگر مناطق بالا است، افزود: از این رو برای حمایت از کارکنان نسبت به پرداخت فوق العاده ویژه اقدام می شود.

وی با عنوان اینکه در استان شرایط و هزینه های زندگی بالاتر است، تصریح کرد: در سال گذشته میزان اعتبارات هزینه ای نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است و بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه های ابلاغ شده است.

وی با اظهار اینکه در سال جاری اعتبار اولیه جاری برای پرداخت حقوق کارکنان ۸۷۰ میلیارد تومان پیشنهاد شده است، افزود: ۳۱۹ نفر نیز امسال بازنشسته می شود که ۲۰ میلیارد ریال به عنوان مانده مرخصی و ۵۶۰ میلیارد ریال پاداش درن ظر گرفته شده است.

غلامی راد تصریح کرد: برآورد بارمالی ناشی از فوق العاده ویژه در ادارات حدود ۵۷۰ میلیارد ریال است و تاکنون ۶۳۰ میلیارد ریال در استان اعتبار ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: طی دو ماه سال جاری ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای تامین حقوق و مزایای دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

وی افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای طی سال قبل را از جمله اقدامات بیان کرد.

کد خبر: ۹۰٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha