۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
۱۳ هزار زنجانی قسط اولیه طرح اقدام ملی مسکن را پرداخت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۱۳ هزار زنجانی قسط اولیه طرح اقدام ملی مسکن را پرداخت کردند

زنجان-بیات منش،مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ۱۴ هزار و ۶۵۰ زنجانی از طریق طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند که از این تعداد ۱۳ هزار نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح متقاضیان باید در ۶ قسط مبلغ ۴۰ میلیون تومان را واریز کنند. 

وی با بیان اینکه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی هم توسط بانک مسکن در استان به اجرای این طرح پرداخت می شود، اظهار کرد: اقساط پرداختی با تنفس پرداخت می شود تا مردم دچار فشار اقتصادی نشوند چرا که سه قسط اول از متقاضیان در اوایل کار گرفته می شود و سه قسط آخر هم در مراحل پایانی کار از متقاضیان اخذ خواهد شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: درصدد این هستیم که میزان وام تسهیلاتی افزایش یابد و در مجموع بیش از ۷۰ درصد پروژه با ۱۲۰ میلیون تومان و پول بانک به خوبی جلو می رود و طی بازه دو ساله و کمتر متقاضیان صاحب خانه می شوند. 

بیات منش تاکید کرد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن  هزینه پروانه ساختمان ۱۸ میلیون تومان است و  با تخفیف با ۹ میلیون تومان انجام می دهیم و نظام مهندسی  همبرای هر واحد ۱۲ میلیون تومان دریافت می کند که راه و شهرسازی چهار میلیون تومان به نظام مهندسی پرداخت می کند. 

وی افزود: اجرای انشعابات در طرح اقدام ملی مسکن ۱۰۰ درصد برای متقاضیان رایگان است و دولت هزینه را پرداخت می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه در استان ۲۸ هزار و ۶۹۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند و در مجموع ۱۴ هزار و ۶۵۰ زنجانی از طریق این طرح صاحب خانه می شوند،ابراز داشت: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و تعداد ۱۳ هزار نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

بیات منش گفت: این استان در زمینه آورده مردم و پرداخت تسهیلات اولیه هم رتبه اول کشوری را دارد. 

وی با بیان اینکه زمین های تخصیص یافته برای اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان خوب است،گفت: در زنجان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن وجود دارد. 

کد خبر: ۹۰٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha