۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
بزرگترین مشکل بازار تخم‌مرغ در یزد «عرضه خارج از شبکه» است
رئیس صمت یزد:

بزرگترین مشکل بازار تخم‌مرغ در یزد «عرضه خارج از شبکه» است

یزد- رئیس صمت یزد اظهار کرد: بررسی پرونده‌های متشکله در زمینه تخم مرغ بیانگر آن است که تخلفات «عرضه خارج از شبکه» بیشترین سهم تخلفات را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان یزد، محمدرضا علمدار یزدی گفت: در سال ۱۳۹۹ بیش از شش هزار واحد عمده و خرده در زمینه تخم مرغ مورد بازرسی قرار گرفته و ۲۶۷ فقره پرونده به ارزش ریالی بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال در زمینه نظارت بر این کالا تشکیل شده است.

علمدار یزدی اظهار داشت: بررسی پرونده‌های متشکله در زمینه تخم مرغ، بیانگر آن است که تخلفات «عرضه خارج از شبکه» بیشترین سهم تخلفات را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز بیش از  ۱۰ فقره پرونده به ارزش بالغ بر سه میلیون و ۴۳۰ هزار ریال توسط این سازمان و در همکاری با اتاق اصناف در قالب اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشکیل داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه فروش و ارائه خدمات توسط واحدهای توزیعی و خدماتی، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر: ۹۰٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha